ترامپ استخدام نیروهای خارجی را ممنوع نمود

به گزارش مجله استخدام جدید، ترامپ بکارگیری کارگران خارجی در آژانس های فدرال را ممنوع نموده و اعلام داشت این آژانس ها حق ندارند شهروندان آمریکایی یا دارندگان گرین کارت را برای استخدام کارگران خارجی اخراج نمایند.

ترامپ استخدام نیروهای خارجی را ممنوع نمود

به نقل از پایگاه خبری هیل، این دستور به طور ویژه استفاده از ویزاهای اچ-وان بی (H-1B) برای بکارگیری کارگران ماهر خارجی به جای کارگران آمریکایی را هدف گرفته است.

دستور اجرایی ترامپ همچنین از نهادهای فدرال می خواهد تا بازرسی داخلی را تکمیل نمایند تا معین گردد که آنها تنها شهروندان و اتباع آمریکایی را برای مشاغل دولتی در این سرویس رقابتی استخدام می نمایند.

ویزاهای اچ-وان بی برای نیروهای ماهر استفاده می گردد و در صنعت فناوری رایج است. اینها عظیمترین برنامه ویزا هستند که در دستور اجرایی روز دوشنبه شامل می شوند.

چندین تن از کارکنان سازمان عمران دره تنسی در مراسم اعلام این خبر حاضر بودند. این شرکت یک سازمان متعلق به دولت فدرال است که در بحبوحه رکود عظیم ایجاد شد و خدمات صنعتی به بخش هایی از تنسی، آلاباما، می سی سی پی و کنتاکی و دیگر ایالات ارائه می نماید.

این شرکت هدف خشم منتقدان مهاجران و بعضی از محافظه کاران در اوایل سال جاری نهاده شد، هم به دلیل حقوق بالای مدیران اجرایی آن و هم اعلام خبری مبنی بر کنار گذاشتن حدود 60 نیروی آمریکایی در راستای برون سپاری طرح ها. ترامپ روز دوشنبه همچنین دو تن از اعضای هیات مدیران این شرکت را برکنار کرد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1194

به "ترامپ استخدام نیروهای خارجی را ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ استخدام نیروهای خارجی را ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید