تور ایتالیا ارزان: تغییر احتمالی محل مصاف ایتالیا و سوئیس به علت نگرانی از شرایط زمین بازی

به گزارش مجله استخدام جدید، مصاف حساس آتزوری و سوئیس در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر ممکن است به علت نگرانی از نامساعد بودن شرایط زمین چمن استادیوم مرکز ایتالیا تغییر کند.

تور ایتالیا ارزان: تغییر احتمالی محل مصاف ایتالیا و سوئیس به علت نگرانی از شرایط زمین بازی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA)، فدراسیون فوتبال ایتالیا ممکن است بازی بعدی تیم ملی این کشور در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 را به تعویق بیندازد یا محل برگزاری این بازی را تغییر دهد.

ایتالیایی ها ماه نوامبر با نزدیک ترین رقیب شان در گروه C مرحله انتخابی جام جهانی در قاره اروپا یعنی سوئیس (تیمی که اکنون با یک بازی کمتر نسبت به آتزوری و تنها سه امتیاز کمتر در رده دوم جدول است) مصاف خواهند داشت و به همین علت این بازی برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی ایتالیا، درست شش روز قبل از این بازی که استادیوم المپیکوی شهر رم به اسم محل برگزاری آن انتخاب شده است، تیم ملی راگبی ایتالیا در همین استادیوم با تیم ملی راگبی نیوزیلند روبه رو خواهد شد. به همین علت مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا بیم پایین آمدن کیفیت زمین چمن استادیوم خانگی تیم های رم و لاتزیو برای میزبانی از سوئیسی ها را دارند و ممکن است محل برگزاری بازی را تغییر دهند.

در همین حال گفته می گردد که بازی تیم فوتبال لاتزیو مقابل سالرنیتانا در سری A هم احتمالاً در استادیومی غیر از المپیکو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1881

به "تور ایتالیا ارزان: تغییر احتمالی محل مصاف ایتالیا و سوئیس به علت نگرانی از شرایط زمین بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: تغییر احتمالی محل مصاف ایتالیا و سوئیس به علت نگرانی از شرایط زمین بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید