تقدیر فرمانداری ملارد از خانه نشینی شهروندان در سیزده بدر

به گزارش مجله استخدام جدید، سرپرست فرمانداری ملارد با تاکید بر اینکه در سیزده بدر سال جاری در سطح شهرستان ملارد کمترین تردد ممکن وجود داشت، اضافه نمود: شهروندان فهیم ملارد همراهی بی نظیر و قابل تقدیری برای خانه ماندن در 13 بدر داشتند.

تقدیر فرمانداری ملارد از خانه نشینی شهروندان در سیزده بدر

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سجاد برنجی در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: در سطح شهرستان ملارد در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نزدیک به 200 نقطه به طور کلی مسدود و یا محدودیت های تردد اعمال شد و تمامی ورودی های مناطق تفرجگاهی، گردشگری و تفریحی ملارد به طور کامل مسدود شد.

وی اضافه نمود: در شهر ملارد تنها در چهار نقطه ورودی های شهر باز بود که برای آن ها نیز محدودیت های تردد اعمال شد به شکلی که ورود ماشین های بومی و مجاز برای تردد توسط دستگاه های مکانیزه ضد عفونی می شدند که این موضوع مورد استقبال شهروندان نهاده شد.

سرپرست فرمانداری ملارد ادامه داد: عوامل پلیس راهور در ورودی ها و خروجی ها و همچنین سطح شهرستان حضور داشتند و برای خودروهای غیر مجاز جریمه صادر شد. در سطح شهرستان بوستان ها نیز به طور کامل تعطیل بودند اما در کنار تمام این تمهیدات اتخاذ شده نکته حائز اهمیت همراهی بی نظیر شهروندان بود که جای قدردانی از همه آن ها دارد.

برنجی تاکید نمود: مردم با فهم و درک بالایی که از شرایط حساس جامعه داشتند، همه دست اندرکاران را جهت قطع زنجیر انتقال ویروس کرونا یاری کردند، به شکلی که بیشتر مردم در خانه ها ماندند و در سطح شهر حداقل تردد ممکن را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 810

به "تقدیر فرمانداری ملارد از خانه نشینی شهروندان در سیزده بدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر فرمانداری ملارد از خانه نشینی شهروندان در سیزده بدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید