جادوی بزرگ به چاپ دوم رسید

به گزارش مجله استخدام جدید، کتاب جادوی بزرگ نوشته الیزابت گیلبرت با ترجمه مهرداد بازیاری توسط انتشارات کتابسرای تندیس به چاپ دوم رسید.

جادوی بزرگ به چاپ دوم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب جادوی بزرگ نوشته الیزابت گیلبرت با ترجمه مهرداد بازیاری به تازگی توسط انتشارات کتابسرای تندیس به چاپ دوم رسیده است.

نویسنده این اثر، پیش تر کتاب غذا، دعا، عشق را منتشر نموده که اثر پرفروشی محسوب می گردد. او در جادوی بزرگ خاطرات و تجربیات خود را از زندگی و روز هایی که سعی داشته راه های بهتری برای خوب نوشتن و خلاق بودن ثبت نموده است.

الیزابت گیلبرت خاطرات و تجربیاتش از مواجهه با مسائل زندگی را در قالب این کتاب پیش روی مخاطب گذاشته است. او به نقل خاطرات نوشتن کتاب هایی که تا به امروز نوشته، پرداخته و کوشش و پیگیری هایش برای خسته نشدن را هم تعریف نموده است. او کوشش نموده با زبانی ساده راه حل های زندگی بهتر را با استفاده از خلاقیت و نترسیدن از مسائل ارائه کند.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

دوست عزیزم ترس؛ من و خلاقیت می خواهیم به سفری مشترک برویم. می فهمم که تو هم با ما می آیی، چون همواره همراه ما هستی. می دانم که تو در زندگی من نقش مهمی ایفا می کنی و وظیفه ات را بسیار جدی می گیری. ظاهرا کار تو تحمیل اضطراب در مواقعی است که قصد دارم کاری جالب انجام دهم و اجازه بده بگویم که تو در کار خودت استادی؛ بنابراین قطعا هر کاری را که احساس می کنی باید بکنی انجام بده. اما من هم در این سفر می خواهم کار خودم را انجام بدهم که سخت کار کردن و تمرکز داشتن است. خلاقیت هم می خواهد کار خودش را که محرک بودن و الهام بخشیدن است انجام دهد. در این خودرو جای کافی برای همه ما هست، بنابراین این جا را مکان خودت بدان. اما هم زمان متوجه این موضوع باش که خلاقیت و من تنها تصمیم گیرنده های این سفر هستیم. من تو را به عنوان عضو این خانواده به رسمیت می شناسم، برایت احترام قائلم و هرگز تو را از فعالیت های خودم محروم نمی کنم. اما پیشنهاد های تو هرگز به مرحله عمل نمی رسد. می توانی روی یک جایگاه بنشینی و اجازه داری حرف بزنی، اما حق رای نداری. نمی توانی به نقشه راه دست بزنی، اجازه نداری مسیری انحرافی پیشنهاد بدهی و اجازه نداری به رادیو دست بزنی.

دوست قدیمی و آشنای من، غیر از همه این ها به هیچ وجه اجازه رانندگی هم نداری.

چاپ دوم این کتاب با 294 صفحه و قیمت 42 هزار تومان عرضه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 832

به "جادوی بزرگ به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جادوی بزرگ به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید