خبرنگاران میزان آلاینده های جوی در خراسان رضوی تا خاتمه هفته افزایش می یابد

به گزارش مجله استخدام جدید، مشهد- خبرنگاران- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش میزان آلاینده های جوی در مشهد و شهرهای صنعتی این استان از امروز تا سرانجام هفته جاری خبر داد.

خبرنگاران میزان آلاینده های جوی در خراسان رضوی تا خاتمه هفته افزایش می یابد

مرتضی اثمری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: به دنبال پایداری شرایط جوی در خراسان رضوی، میزان آلاینده های جوی در این استان رو به افزایش است به طوری که امروز شاخص کیفیت هوای مشهد برای گروههای حساس ناسالم پیش بینی شده است.

وی پیش بینی کرد که وزش باد به نسبت شدید و گذر ابر بدون رخداد بارش فردا چهارشنبه در برخی از مناطق خراسان رضوی رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سرد همچنان در خراسان رضوی ماندگار است به طوری که شب گذشته تمامی شهرستانهای استان همانند چند شب گذشته دمای زیر صفر را سپری کرده اند.

اثمری افزود: میانگین دمای روزانه و شبانه در خراسان رضوی بین یک تا 2 درجه افزایش دارد اما همچنان هوای این استان سرد است به طوری که بیشینه دمای هوای امروز مشهد 6 درجه پیش بینی شده است که فردا به هشت درجه می سد.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد 6 درجه زیر صفر بود که در شب های آینده چند درجه افزایش یافته و چهارشنبه شب به سه درجه زیر صفر می رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای 17 درجه زیر صفر و فریمان با بیشینه دمای هوای 10 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.

اثمری افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان فریمان با سرعت 29 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1460

به "خبرنگاران میزان آلاینده های جوی در خراسان رضوی تا خاتمه هفته افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزان آلاینده های جوی در خراسان رضوی تا خاتمه هفته افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید