خبرنگاران هوای آذربایجان شرقی زمستانی شد

به گزارش مجله استخدام جدید، تبریز - خبرنگاران - بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان شرقی با ورود سامانه بارشی و سفیدپوش شدن و کاهش دمای هوا تا 4 درجه سانتی گراد زیر صفر در برخی نقاط استان سرمای دیررس بهاره بر استان حاکم شده است.

خبرنگاران هوای آذربایجان شرقی زمستانی شد

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران از بارش برف در تبریز ، اهر سراب ، کلیبر ، بستان آباد و هریس خبر داد و گفت: از بقیه نقاط استان هم بارش باران گزارش شده است.

محمد امید فر با اعلام اینکه دمای هوا در ورزقان، هریس ، سراب و چاراویماق به 4 درجه زیر صفر رسیده است ، گفت: فرایند سرما امروز ادامه دارد و از فردا جوی نسبتا پایدار حاکم می شود .

وی افزود: از روز جمعه سامانه بارشی دیگری وراد استان می شود و موجب بارش باران به صورت رگبار و از روز یکشنبه کاهش نسبی دما خواهد شد.

وی گفت: فعالیت این سامانه تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داتش و در نواحی مرتفع احتمال بارش برف وجود دارد .

امید فر اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته بیشنیه دمای هوا در استان از عجب شیر با 18 درجه سانتی گراد بالای صفر و بیشترین بارندگی از کلیبر به میزان 4.1 میلی متر گزارش شده است .

وی به اعلام اینکه دمای هوای تبریز در 24 ساعت گذشته حداکثر 9 درجه سانتی گراد بالای صفر و حداقل صفر درجه بوده است، گفت: دمای فعلی تبریز 2 درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به دیروز 6 درجه کاهش یافته است .

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 965

به "خبرنگاران هوای آذربایجان شرقی زمستانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هوای آذربایجان شرقی زمستانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید