خدمت به ایثارگران، قدم نهادن در راستا شهداست

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: جهت خدمت به ایثارگران جهتی مقدس و درواقع قدم نهادن در جهت شهداست.

خدمت به ایثارگران، قدم نهادن در راستا شهداست

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رضا ربیعی در ملاقات با ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جایگاه خانواده های شهدا و ایثارگران والاست و خدمت صادقانه و در شأن به این عزیزان وظیفه همه مسئولان است تا با تحقق این مهم بتوانند دینشان را به این قشر معظم جامعه ادا نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: راستا خدمت به ایثارگران راستای مقدس و درواقع قدم نهادن در راستا شهداست.

وی با تأکید بر اینکه اجر خدمت به ایثارگران کمتر از جهاد نیست، اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تکریم ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه هستیم.

ربیعی بعلاوه تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را رسالت اصلی همه مسئولان نظام دانست و اعلام کرد: تجلیل، تکریم و سپاسگزاری از خانواده های معظم شهیدان والامقام بخشی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

لازم به ذکر است در این نشست در مورد مسائل و موضوعات مختلف مربوط به جامعه معزز ایثارگری اعم از اعتبارات و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 1401، پررنگ شدن نقش مدیران در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، چالش های حوزه مسکن، اشتغال و درمان جامعه ایثارگری به مصاحبه و گفتگو شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2057

به "خدمت به ایثارگران، قدم نهادن در راستا شهداست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت به ایثارگران، قدم نهادن در راستا شهداست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید