خسروی وفا: مدال های ایران افزایش می یابد، مسائل را پیش بینی نموده بودیم

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران از اینچئون کره جنوبی، محمود خسروی وفا در حاشیه مراسم برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازی های پاراآسیایی درخصوص شرایط ورزشکاران در دهکده بازی های پاراآسیایی گفت: شرایط در این مسابقات نسبت به بازی های آسیایی بهتر نشان داده شده است. علت هم این است که کره ای ها تجربه پیدا نموده اند. ضمناً ما نقاط ضعف را در جلسات مختلف انتقال دادیم که آنها را هم اصلاح نموده اند یک سری اشکالات هم وجود دارد که در حال برطرف آن هستند.

خسروی وفا: مدال های ایران افزایش می یابد، مسائل را پیش بینی نموده بودیم

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ادامه داد: بچه ها مشغول تمرین هستند کلاس بندی تیم ها هم در مجموع امروز تمام می گردد، مشکل خاصی در این باره هم وجود دارد. تمرینات امروز نیز پیگیری می گردد و فردا کاروان در مراسم افتتاحیه حضور می یابد. برای کاروان ها سهمیه رژه مشخص شده که کاروان ایران با 120 ورزشکار می تواند رژه برود البته ما در حال رایزنی هستیم که همه ورزشکاران در این مراسم شرکت نمایند.

وی درخصوص محل اسکان ورزشکاران نیز اعلام کرد: شرایط خوب است ساختمان مناسبی برای کاروان درنظر گرفته شده خانم ها و آقایان هرکدام ساختمان مستقل دارند اگر شرایطی که در بازی های آسیایی دیدم وجود داشت کار سخت می شد اما در مجموع ایده آل است. ما از تهران هم پیش بینی یک سری مسائل را نموده بودیم برای مثال رفت و آمد ورزشکاران و استفاده از آسانسور که باید زودتر حرکت نمایند تا به خاطر شلوغی دچار مشکل نشوند،این قضایا باید مدیریت بگردد.

خسروی وفا درمورد پیش بینی اش از مدال آوری کاروان نیز گفت: شک نکنید که تعداد مدال ها نسبت به دفعات قبل افزایش خواهد یافت البته ادغام کلاس ها مسئله ای است که وجود دارد مثلا در برخی رشته ها شانس 3 طلا را داشتیم که حالا شانس ما به یک طلا رسیده است. برگزارنماینده از فرصتش استفاده می نماید و یک سری کلاس ها را برگزار نمی نماید اما به هرحال شرایط اینگونه است و موقعی که ورزشکاران وارد محیط مسابقه می شوند باید جدی کار نمایند. ما قول داده ایم چهارمی دوره قبل را حفظ کنیم و تعداد مدال هایمان افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی درخصوص پخش تلویزیونی رقابت ها هم اعلام کرد: مکاتباتی را با مسئولان برگزاری مسابقات برای پخش زنده تلویزیونی انجام داده ایم و حتی مسئولان ایران پیشنهاد پرداخت هزینه پخش مسابقات را دادند اما کره ای ها قبول نکردند و این نشان دهنده ضعف مسئولان برگزاری مسابقات است.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره اهدای پاداش به ورزشکاران مدال آور نیز گفت: برای پول دادن مسئله ای نداریم اما مشکل این است که پول نداریم به هرحال امروز دیگر جای گلایه نیست و اگر گلایه هم کنیم تأثیری ندارد ما و ورزشکاران هدیه مان را از جای دیگری می گیریم.

خسروی وفا درباره حضور مسئولان هم بیان کرد: واعظی وزیر ارتباطات، اصغر قدمی رئیس مدارس استثنایی کشور ، هاشمی رئیس سازمان بهزیستی و چندتن از مدیران وزارت ورزش وارد اینچئون شده اند که در مراسم افتتاحیه نیز شرکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 378

به "خسروی وفا: مدال های ایران افزایش می یابد، مسائل را پیش بینی نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی وفا: مدال های ایران افزایش می یابد، مسائل را پیش بینی نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید