خودداری بچه ها و افراد مسن از حضور در شعب

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران/خوزستان فرماندار حمیدیه با تاکید بر این که مردم حتما با ماسک و اتوماتیک شخصی در شعب حاضر شوند، گفت: همچنین بچه ها و افراد مسن که مسائل زمینه ای دارند، از حضور در شعب خودداری کنند.

خودداری بچه ها و افراد مسن از حضور در شعب

شاهین هاشمی در خصوص فرایند دور دوم انتخابات در شهرستان حمیدیه، اظهار کرد: پروتکل های بهداشتی به نحو خوبی اجرا شده است و تا به امروز نیز مشارکت مردم خوب بوده است اما انتظار داریم مشارکت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: زمان سرانجام رای گیری تا ساعت 18 امروز است و انتظار داریم مردم جهت عدم ایجاد تراکم در ساعات سرانجامی رای گیری و این که نیاز است با توجه به شیوع کرونا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود، سریع تر رای خود را به صندوق بیاندازند تا شاهد مسائل کمتری باشند.

وی با تاکید بر این که مردم حتما با ماسک و اتوماتیک شخصی در شعب حاضر شوند، گفت: همچنین بچه ها و افراد مسن که مسائل زمینه ای دارند، از حضور در شعب خودداری کنند.

فرماندار حمیدیه که در یک گفت وگوی تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: به هر حال امیدواریم مردم با حضورشان حماسه دیگری را خلق کنند.

وی با بیان این که کسانی که در مرحله اول انتخابات نتوانستند رای بدهند، در مرحله دوم این حق را دارند که رای خود را به صندوق بیاندازند، گفت: خواهش من از مردم چهار شهرستان حمیدیه، کارون، باوی و اهواز این است که با توجه به زمان تعیین شده، سریع تر به حوزه های انتخابیه مراجعه کنند تا هم فرایند انتخابات به نحو خوبی برگزار و هم پروتکل های بهداشتی رعایت شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1257

به "خودداری بچه ها و افراد مسن از حضور در شعب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودداری بچه ها و افراد مسن از حضور در شعب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید