دانشجویان علوم بهزیستی تجربه های ارزشمند خود را به اشتراک می گذارند

به گزارش مجله استخدام جدید، جشنواره اشتراک گذاری تجربه های ارزشمند (اتا) در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می گردد.

دانشجویان علوم بهزیستی تجربه های ارزشمند خود را به اشتراک می گذارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکتری در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، محورهای جشنواره شامل؛ ارتقا سلامت، سلامت یکپارچه، دانشگاه بدون مرز، کارآفرینی اجتماعی، توانمندسازی جامعه، ترجمان دانش به زبان مردم، نوجه به مفهوم سلامت و محیط و مشارکت در برنامه های کاهش آسیب معین شده است. همچنین معیارهای ارزیابی نهایی در این جشنواره، نوآوری و خلاقیت، اندازه جامعه هدف، قابلیت مدل سازی، رعایت اصول اخلاقیف تاثیر گذاری و اثربخشی، قابلیت توسعه و گسترش، علمی و قابل استناد بودن و میزان مشارکت دانشجویان عنوان شده است.

تاریخ برگزاری پیش رویداد این جشنواره 8 اسفند 98 اعلام شده و مهلت ارسال تجربیات 20 فروردین 99 می باشد و این جشنواره با هدف تشویق دانشجویان و ایجاد انگیزه و توجه آنها به انجام فعالیت های اجتماعی برگزار می گردد.

راه های ارتباط با دبیرخانه این جشنواره به وسیله دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی ایران و شماره تلفن 86702251 و 86702205-021 ، پست الکترونیک [email protected] و سامانه ata.behdasht.gov.ir امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 818

به "دانشجویان علوم بهزیستی تجربه های ارزشمند خود را به اشتراک می گذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان علوم بهزیستی تجربه های ارزشمند خود را به اشتراک می گذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید