دوره آموزش مجازی بازطراحی محصولات صنایع دستی در تهران برگزار می گردد

به گزارش مجله استخدام جدید، معاون صنایعدستی تهران گفت: دوره مجازی بازطراحی محصولات صنایعدستی به مدت 24 ساعت به صورت تخصصی برای شاغلان صنایعدستی که دارای مجوز هستند، برگزار می گردد.

دوره آموزش مجازی بازطراحی محصولات صنایع دستی در تهران برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تهران، پروانه حیدری امروز یکشنبه 19 مردادماه 99 با بیان اینکه این دوره مجازی به صورت رایگان برگزار می گردد، اضافه کرد: هدف از اجرای این دوره، طراحی محصول و به روز کردن آن با توجه به احتیاج جامعه در راستای فروش داخلی و خارجی همراه با طراحی بسته بندی محصولات صنایعدستی است.

معاون صنایعدستی تهران عنوان نمود: در این دوره مجازی تعداد 150 هنرمند صنایعدستی استان در چهار جلسه، آموزش و مهارت های لازم را کسب می نمایند.

او اضافه کرد: طراحی محصول از موضوع های بسیار مهم برای فروش داخلی و صادرات صنایعدستی است که اجرای این دوره های آموزشی موجب افزایش رقابت پذیری فروش محصولات صنایعدستی در بازارهای داخلی و خارجی می گردد.

حیدری عنوان نمود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان و نحوه برگزاری دوره های آموزشی در صفحه مجازی به نشانی @tehrancrafts مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1195

به "دوره آموزش مجازی بازطراحی محصولات صنایع دستی در تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزش مجازی بازطراحی محصولات صنایع دستی در تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید