دو برابر شدن ارزش پرونده های تخلفات صنفی در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله استخدام جدید، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از دو برابر شدن ارزش پرونده های تخلفاتی تشکیل شده در استان در 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

دو برابر شدن ارزش پرونده های تخلفات صنفی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران از تبریز،یوسف پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:ارزش پرونده های تخلفاتی تشکیل شده در استان در این مدت حدود 359 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 104 درصد رشد داشته است.

او اضافه کرد: در هشت ماه گذشته 112 هزار و 461 بازرسی از صنوف استان انجام و 6 هزار و 294 پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

او ادامه داد: بیشترین بازرسی اجرا شده تا سرانجام آبان ماه مربوط به شهرستان های تبریز، بناب، اسکو، مراغه و میانه بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان همچنین گفت: طرح نظارتی شب یلدا به منظور تامین اقلام مورد نیاز و جلوگیری از تخلفات احتمالی صنفی، با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان 10 روز زودتر از زمان مشابه در سال قبل از 20 آذر لغایت اول دی ماه اجرایی می شود.

پایدار با بیان اینکه گشت های مشترک به صورت میدانی و مستمر در طول سال و ایام مختلف بویژه در حوزه تامین و توزیع اقلام اساسی در قالب همکاری با سایر دستگاه های متولی اجرایی می شود، شرح داد: تمهیدات لازم در جهت اقدامات نظارتی با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه های بارفروشان، میوه و سبزی، آجیل و خشکبار و قنادان در طرح یاد شده پیش بینی شده و با جدیت دنبال خواهد شد.

او اظهار داشت: در طرح نظارتی شب یلدا کنترل و نظارت بر فرایند صدور فاکتور، رعایت ضرایب سود عمده و خرده فروشی، نحوه عرضه اقلام اولویت دار شب یلدا در میادین عمده فروشی میوه و واحد های صنفی عرضه کننده آجیل، خشکبار و شیرینی در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2005

به "دو برابر شدن ارزش پرونده های تخلفات صنفی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو برابر شدن ارزش پرونده های تخلفات صنفی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید