روشنی در یک ضرب 94

به گزارش مجله استخدام جدید، محمدرضا روشنی در یک ضرب دسته 94+ کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی نوجوانان دنیا مدال نقره گرفت و محمد شهاب انداز هفتم شد.

روشنی در یک ضرب 94

به گزارش خبرنگاران، در آخرین رقابت مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان دنیا، وزنه برداران دسته 94+ کیلوگرم بر روی تخته رفتند و ایران در این وزن دو نماینده دارد.

ایران در خاتمه حرکت یک ضرب توانست یک مدال نقره به جمع مدال های خود اضافه نمود.

محمدرضا روشنی با رکورد 156کیلوگرم مدال نقره گرفت و محمد شهاب انداز نیز با رکورد 142 کیلوگرم در رده هفتم نهاده شد.

حرکت یک ضرب:

محمد شهاب انداز در اولین حرکت یک ضرب پشت وزنه 133 کیلوگرم نهاده شد و به راحتی توانست وزنه را بالای سر ببرد. در دومین حرکت هم وزنه 139 کیلوگرم را توانست مهار کند. برخواه سرمربی تیم ملی برای آخرین حرکت شاگردش وزنه 142 کیلوگرم را درخواست نموده بود و ملی پوش ایران این رکورد را نیز موفقیت ثبت کرد و با سه حرکت درست کار خود را در یک ضرب به ایان رساند.

شهاب انداز با رکورد 142 کیلوگرم هفتم شد.

محمدرضا روشنی کار خود با وزنه 146 کیلوگرم شروع کرد و به راحتی توانست آن را بالای سر ببرد.

روشنی که برای کسب مدال با وزنه برداران چین تایپه، روسیه و بلاروس رقابت داشت باید کوشش می کرد هیچ کدام از حرکت های خود را از دست ندهد. از این رو در حرکت دوم وزنه 152 کیلوگرم را هم توانست مهار کند.

با توجه به این که وزننه بردار چین تایپه وزنه 155 کیلوگرم را ثبت نموده بوده، روشنی باید 156 کیلوگرم را بالای سر می برد تا می توانست مدال بگیرد و او نیز خیلی خوب وزنه را مهار کرد.

با توجه به اینکه وزنه بردار بلاروس وزنه 161 کیلوگرم را مهار کرد مدال نقره یک ضرب به روشنی رسید و وزنه بردار بلاروس نیز با ثبت 165 کیلوگرم در آخرین حرکت مدال طلا گرفت. وزنه بردار روسیه با 155 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 459

به "روشنی در یک ضرب 94" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشنی در یک ضرب 94"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید