زمان و نحوه واگذاری خوابگاه های دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

به گزارش مجله استخدام جدید، دانشگاه شهید بهشتی، شرایط و نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان روزانه غیربومی ورودی های نو و ماقبل را بیان کرد.

زمان و نحوه واگذاری خوابگاه های دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

بر این اساس، کلیه دانشجویان روزانه غیربومی ورودی های نو و ماقبل (دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری ورودی بهمن 97 تا مهر 1401) که در خواست خوابگاه نموده اند، می توانند از ساعت 18 مورخ 12 مهر 1401 به سیستم جامع گلستان از راستا دانشجویی - گزارش های خوابگاه - انتساب اتاق، کالا و خدمات - اسکان خوابگاه اختصاص داده شده در ترم جاری- دانشجو آگاه شده و از روز آدینه 15 مهر برای دریافت اتاق مراجعه نمایند.

بر اساس اعلام این دانشگاه، عدم مراجعه دانشجویان پسر تا روز چهارشنبه 20 مهر ماه به معنای انصراف از اسکان در خوابگاه است و فضای درنظرگرفته شده به دیگران دانشجویان واگذار می شود.

در صورت عدم ثبت نام آموزشی یا عدم حضور مستمر در خوابگاه ضمن احتساب اجاره بهاء کامل ترم، امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.

تزریق حداقل دو دُز واکسن جهت سکونت در خوابگاه ها الزامی است. دانشگاه شهید بهشتی بعلاوه توصیه نموده است دانشجویان جهت حفظ سلامتی خود و دیگر دانشجویان دُز یادآور را تزریق نمایند.

برای پرداخت اجاره بهاء خوابگاه به اطلاعیه های مندرج در خوابگاه مربوطه توجه و از پرداخت به دیگر حساب ها خودداری شود. بدیهی است در صورت واریز به دیگر حساب ها امکان استرداد میسر نخواهد بود.

تامین لوازم شخصی از جمله تشک، پتو و... بر عهده شخص دانشجو است.

خبرنگاران علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2194

به "زمان و نحوه واگذاری خوابگاه های دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و نحوه واگذاری خوابگاه های دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید