ساخت 366 خانه روستایی در گیلان به کمک بنیاد مسکن

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از ساخت 366 خانه روستایی در استان گیلان به کمک بنیاد مستضعفان خبر داد.

ساخت 366 خانه روستایی در گیلان به کمک بنیاد مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: با تفاهم نامه بنیادمسکن با بنیاد مستضعفان، قرار است برای 20 هزار خانوار نیازمند غیرمددجو در کشور مسکن روستایی ساخته شود که سهمیه گیلان 366 واحد است که به طور میانه تا به امروز 50 درصد پیشرفت ساخت دارد.

حامد دائمی افزود: بنیاد مسکن گیلان علاوه بر ساخت مسکن، برای ساخت حمام و تعمیرات سرویس بهداشتی نیز تسهیلات اختصاص می دهد و متقاضیان می توانند درخواست خود را در این خصوص به بنیاد مسکن استان ارائه کرده تا به بانک های عامل معرفی شوند.

وی در ادامه گفت: در همه مراحل ساخت نظیر عملیات پی کنی، اجرای فوندانسیون، اسکلت ساختمان، دیوار چینی و نازک کاری، پرداخت تسهیلات با نظارت بنیاد مسکن انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به کمک بلاعوض بنیاد مسکن استان به خانواده های دارای دو معلول، گفت: به کمک بهزیستی استان، به 113 خانواده دارای 2 معلول مسکن روستایی واگذار شد.

حامد دائمی به اجرای تفاهم نامه مسکن محرومان بنیاد مسکن اشاره کرد و شرح داد: همچنین 3 هزار واحد مسکن محرومان در گیلان در دست ساخت است که بیش از 80 درصد پیشرفت ساخت دارد.

خبرنگاران گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2196

به "ساخت 366 خانه روستایی در گیلان به کمک بنیاد مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 366 خانه روستایی در گیلان به کمک بنیاد مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید