ویلای یک طبقه مدرن: شرکتهای معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت نمایند

به گزارش مجله استخدام جدید، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، شرکتهای معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت نمایند.

ویلای یک طبقه مدرن: شرکتهای معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت نمایند

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بیشتر بخوانیدباغ سنگی سیرجان، نماد ظلم ستیزی و پشتکار

فریدون فعالی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با قدردانی از حمایت های شرکتهای معدنی و صنعتی شهرستان سیرجان از پروژه های مرمتی و گردشگری اظهار کرد: خوشبختانه شرکتهای بزرگ معدنی سیرجان توجه ویژه ای به مباحث مرتبط با میراث فرهنگی دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خواستار همکاری شرکتهای صنعتی و معدنی برای اتخاذ راهکاری مناسب برای خروج باغ سنگی سیرجان از شرایط فعلی شد و اضافه کرد: متاسفانه در اطراف این مجموعه بی نظیر امکانات مناسب رفاهی برای بازدیدنمایندگان و گردشگران وجود ندارد.

او با تاکید بر اینکه تدوین طرح ساماندهی باغ سنگی سیرجان در دستور کار است، بیان نمود: امیدواریم همانند گذشته شرکتهای بزرگ صنعتی و معدنی سیرجان در اجرای پروژه ساماندهی باغ سنگی مشارکت نمایند.

فعالی با بیان اینکه آینده صنعت گردشگری سیرجان بسیار روشن است، اعلام نمود: در حال حاضر یک هتل پنج ستاره با ظرفیت 266 تخت در حال ساخت است که پیش بینی می گردد تا 1402 آماده بهره برداری گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2006

به "ویلای یک طبقه مدرن: شرکتهای معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلای یک طبقه مدرن: شرکتهای معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید