عجیب ترین انتقال سال در استقلال ، تصمیم عجیب جواد نکونام برای بستن قرارداد با یک بازیکن

به گزارش مجله استخدام جدید، آنگونه که رسانه رسمی استقلال خاطرنشان کرد، نکونام در تماس با یک بازیکن، از وی خواسته بود تا به تیم بازگردد و حالا مدیران باشگاه باید قرارداد جدیدی را با این بازیکن به امضا برسانند.

عجیب ترین انتقال سال در استقلال ، تصمیم عجیب جواد نکونام برای بستن قرارداد با یک بازیکن

، آرمان رمضانی رفت و برگشت عجیبی را تجربه کرد. مهاجم آبی پوشان روز شنبه و پس از توافق با مدیران استقلال، بخش قابل توجهی از مطالباتش را به این تیم بخشید و از جمع شاگردان نکونام جدا شد ولی پس از 72 ساعت به این تیم بازگشت.

این بازیکن که به مناسبت جدایی از استقلال مهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از این مصاحبه به صحبت درباره دریافتی خود از باشگاه پرداخت و مدعی شد حدود 40 درصد از مبلغ قراردادش را دریافت نموده و چند هفته قبل نیز 20 درصد دیگر به حساب او واریز شده است.

این بازیکن سپس در واکنش به صحبت های محمدحسین میثاقی مبنی بر اینکه بین 6 تا 7 میلیارد از طلبش را به استقلال بخشیده و جدا شده است، سرش را به نشانه تأیید تکان داد و در حالی که گفته می شد او با تراکتور مذاکرات مثبتی داشته است، به جمع آبی ها بازگشت.

آنگونه که رسانه رسمی استقلال خاطرنشان کرد، نکونام در تماس با رمضانی، از وی خواسته بود تا به تیم بازگردد و حالا مدیران باشگاه باید قرارداد نوی را با این بازیکن به امضا برسانند تا او بتواند برای آبی پوشان به میدان برود.

با توجه به احتیاج استقلال برای کاهش قراردادها جهت رعایت سقف بودجه، به نظر می رسد که قرارداد نو رمضانی و این تیم حتی از طلبی که او به آبی ها بخشید نیز کمتر باشد. این در شرایطی است که او یک سال دیگر نیز با تیم قرارداد داشت و در مجموع با احتساب مطالبات فصل قبل و رقم قرارداد فصل پیش رو، رمضانی با نصف این ارقام برای تیم نکونام به میدان برود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2323

به "عجیب ترین انتقال سال در استقلال ، تصمیم عجیب جواد نکونام برای بستن قرارداد با یک بازیکن" امتیاز دهید

1 کاربر به "عجیب ترین انتقال سال در استقلال ، تصمیم عجیب جواد نکونام برای بستن قرارداد با یک بازیکن" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین انتقال سال در استقلال ، تصمیم عجیب جواد نکونام برای بستن قرارداد با یک بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید