فهرست پردرآمدترین ورزشکارهای دنیا، فدرر با سبقت از مسی و رونالدو در صدر است

به گزارش مجله استخدام جدید، راجر فدرر با 106 میلیون دلار درآمد، با کنار زدن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پردرآمدترین ورزشکار دنیا لقب گرفت.

فهرست پردرآمدترین ورزشکارهای دنیا، فدرر با سبقت از مسی و رونالدو در صدر است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از راشاتودی، راجر فدرر، اسطوره تنیس سوئیس، برای نخستین بار در حرفه درخشان خود، برای اولین بار در لیست سالانه فوربس پردرآمدترین ورزشکار دنیا لقب گرفت و ستاره های فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را پشت سر گذاشت.

فاتح 20 بار گرند اسلم توانست 106.3 میلیون دلار درآمد قبل از مالیات به ثبت رساند و از رونالدو که حدود یک میلیون دلار با او اختلاف دارد پیشی بگیرد.

فدرر با چهار رده صعود از صندلی پنجم در لیست فوربس 2019 بالا رفت و به صدر این فهرست رسید. او اولین تنیسوری است که در صدر لیست سالانه واقع شده است و بیش از 100 میلیون دلار درآمد داشته است.

رونالدو و مسی نیز پیروز شدند با کسب درآمد سالانه به ترتیب 105 میلیون و 104 میلیون دلار، در رده های دوم و سوم قرار داشته باشد.

نیمار مهاجم برزیل با 95.5 میلیون دلار در رده چهارم واقع شده است، در حالی که لبرون جیمز ستاره NBA در فهرست فوربس با 88.2 میلیون دلار در فهرست پنجم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1106

به "فهرست پردرآمدترین ورزشکارهای دنیا، فدرر با سبقت از مسی و رونالدو در صدر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست پردرآمدترین ورزشکارهای دنیا، فدرر با سبقت از مسی و رونالدو در صدر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید