لایروبی رودخانه های اردبیل شروع شد

به گزارش مجله استخدام جدید، عملیات آزادسازی، بازگشایی و لایروبی رودخانه های شهرستان اردبیل با اعتباری بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع استانی شروع شد.

لایروبی رودخانه های اردبیل شروع شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، نماینده مجری طرح آزاد سازی رودخانه های شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: این عملیات اجرایی در محدوده روستاهای حمل آباد، محمودآباد و گاور قلعه به طول تقریبی 6 کیلومتر با هدف آزادسازی تصرفات و جلوگیری از به زیر آب رفتن مناطق مسکونی و زمین های زراعی که مشکل عمده منطقه مورد نظر است، با نظارت اداره منابع آب اردبیل در حال اجرا است.

موسی معمر بیان نمود: اداره امور منابع آب شهرستان اردبیل به همراه اکیپ گشت و نظارت در چندین ماه اخیر اقدامات بسیار موثری را انجام داده اند که قابل تقدیر است.

وی همکاری شهروندان به ویژه دهیاری ها را برای حل مشکل رودخانه های استان و جلوگیری از خسارات احتمالی هنگام سیلاب موثر دانست و گفت: با مشارکت همگانی و بازگشایی راستا رودخانه ها می توان جلوی خسارت احتمالی سیلاب را گرفت.

وی از آمادگی شرکت آب منطقه ای اردبیل برای جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه ها و همچنین جلوگیری از تجاوز به بستر رودخانه ها اطلاع داد و اضافه کرد: با همکاری مشترک با تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط آمادگی داریم تا در زمینه های مختلف برای حفاظت از منابع آبی کوشش کنیم.

معمر بر ضرورت تعامل و همکاری دوجانبه برای ساماندهی و صیانت از رودخانه ها تاکید نمود و گفت: برای ساماندهی شرایط رودخانه های موجود در حریم و داخل شهرها و معرفی جاذبه های گردشگری و آب های معدنی به گردشگران باید اقدامات مناسبی به عمل آید.

وی لازمه راهنمایی آب های سطحی و اضافی به خارج از شهر را اضافه کرد و ادامه داد: برای راهنمایی آب های سطحی و اضافی موجود در داخل شهر باید شهرداری ها اقدامات مناسبی انجام دهند تا در این باره مسئله ای برای شهروندان به وجود نیاید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 891

به "لایروبی رودخانه های اردبیل شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایروبی رودخانه های اردبیل شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید