بازسازی ویلا: بازسازی اضطراری بخشهای تخریب شده بازار اراک

به گزارش مجله استخدام جدید، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بازسازی اضطراری بخشهای تخریب شده بازار اراک صورت می گیرد.

بازسازی ویلا: بازسازی اضطراری بخشهای تخریب شده بازار اراک

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محسن کریمی، معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با آنالیز آسیب های وارده به مجموعه بازار گفت: مرغوبیت و کیفیت مصالح استفاده شده در بازسازی این گذر باعث شده پوشش اجرا شده روی بام در برابر سیلاب مقاومت کامل داشته باشد و دچار آسیب و خسارت نگردد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: بخشی از پوشش شیروانی سرای کاشانی بدلیل وزش طوفان از جا کنده شده که به همراه ناودان آسیب دیده برف انداز سرای مورد نظر به وسیله پیمانکار مستقر در بازار به صورت اضطراری بازسازی می گردد.

او ادامه داد: بعلاوه سقف راه پله تیمچه نقشینه دچار آسیب شده که بازسازی اضطراری آن به وسیله پیمانکار مستقر در بازار در دستور کار نهاده شد.

معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: با هماهنگی واحد خدمات شهری شهرداری اراک و شهرداری بافت تاریخی، گل و لای موجود در سراهای بازار بویژه سرای نوذری، سرای آقایی، سرای کاشانی و سرای قمی ها در دست پاکسازی است و گل و لای در حال جمع آوری و شست و شو قرار گرفته است.

منبع: همگردی
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2154

به "بازسازی ویلا: بازسازی اضطراری بخشهای تخریب شده بازار اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: بازسازی اضطراری بخشهای تخریب شده بازار اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید