مسمومیت 95 نفر با مونوکسید کربن در هفته اخیر

به گزارش مجله استخدام جدید، رئیس مرکز اورژانس تهران از مسمومیت 95 نفر با گاز مونوکسید کربن طی هفته گذشته اطلاع داد.

مسمومیت 95 نفر با مونوکسید کربن در هفته اخیر

دکتر یحیی صالح طبری در تبادل نظر با ایسنا، در ارتباط با حوادثی که از 18 تا 25 آذرماه به این سازمان اعلام شده است گفت: در این مدت در مجموع 19 هزار و 884 مأموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس تهران ثبت شد.

وی ادامه داد: در پی مأموریت های اجرا شده چهار هزار و 373 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و 15 هزار و 511 نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده نموده اند.

صالح طبری در باره تعداد تماس های برقرار شده با اورژانس نیز گفت: 47 هزار و 22 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد، اما متاسفانه از تعداد کل تماس ها سه هزار و 578 مورد مزاحمت تلفنی بود.

رییس مرکز اورژانس تهران اضافه نمود: از مجموع مأموریت های ثبت شده طی هفته گذشته، 2562 مورد حوادث ترافیکی و 17322 مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی درباره تعداد افرادی که طی این مدت دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند نیز گفت: در این بازده زمانی 95 نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که متاسفانه این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

صالح طبری درباره تعداد پرواز های اجرا شده از سوی اورژانس هوایی نیز اظهار کرد: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی 2 سورتی پرواز داشته است.

رییس مرکز اورژانس تهران در سرانجام درباره حوادث ویژه هفته گذشته اضافه نمود: تصادف تریلی و پراید با 5 مصدوم و تصادف پراید و هیوندای و موتور با 5 مصدوم از جمله حوادث ویژه هفته قبل در تهران بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2229

به "مسمومیت 95 نفر با مونوکسید کربن در هفته اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسمومیت 95 نفر با مونوکسید کربن در هفته اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید