مقصر گرانی گوشت کیست؟

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه دام زیادی روی دست گاوداران مانده است اعلام کرد: هم اکنون 33 هزار راس گاو آماده کشتار در واحدهای دامی موجود است اما نه اجازه می دهند که آن را صادر کنیم و نه شرکت پشتیبانی امور دام به قیمت گوشت گرم وارداتی آن را از ما می خرد.

مقصر گرانی گوشت کیست؟

او ادامه داد: ما حاضریم گوشت گرم درجه یک فراوری داخل را با همان مشخصات گوشت برزیلی به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل بدهیم اما ستاد تنظیم بازار چنین اجازه ای نمی دهد.

مقدسی اضافه نمود: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار هر کیلو گوشت گاو از منابع داخل باید به نرخ 82 هزار و 500 تومان خریداری گردد اما از منابع خارجی هر کیلو گوشت منجمد را 120 هزار تومان خریداری می نمایند. دلیل این تبعیض چیست؟

او توضیح داد: شرکت پشتیبانی امور دام طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، به منظور ذخیره سازی، گوشت یخی برزیلی را کیلویی 38 هزار تومان گران تر از گوشت تازه دامداران می خرد.

رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: طی جلسه ای که با ستاد تنظیم بازار داشتیم، اعلام کردیم که حاضریم گوشت گرم را کیلویی 105 هزار تومان به پشتیبانی امور دام تحویل بدهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1560

به "مقصر گرانی گوشت کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصر گرانی گوشت کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید