نرم افزاری برای کشف داروهای جدید طراحی شد

به گزارش مجله استخدام جدید، محققان کشور نرم افزاری در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک مرتبط با علوم پزشکی و داروسازی طراحی کردند.

نرم افزاری برای کشف داروهای جدید طراحی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

علی حاجی ابراهیمی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت، بیشتر در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک مرتبط با علوم پزشکی و داروسازی متمرکز است که اخیرا یک وب اپلیکیشن با هدف ارائه خدمات پسا درمان را طراحی کردیم.

وی اضافه نمود: همچنین یکی از محصولات اصلی دانش بنیان شرکت یک نرم افزار پیشرفته در حوزه یاری به پژوهش های دارویی است. این نرم افزار به محقق و پژوهشگر یاری می نماید که در زمان سریع تری به ترکیبات مورد احتیاج برای ساخت دارو دست یابد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان گفت: در بدن هر فرد گیرنده هایی وجود دارند که این گیرنده ها مسئول دریافت ترکیبات دارویی هستند، این نرم افزار با ساخت تصویر سه بعدی از این گیرنده ها، بهترین ترکیب شیمیایی ممکن برای ساخت داروی مورد نظر را که با این گیرنده ها سازگار است را به محقق پیشنهاد می دهد.

به گفته وی، استفاده از این نرم افزار به اعضای واحد R&D شرکت های داروسازی، یاری می نماید تا زمان کمتری را صرف پیدا کردن ترکیبات شیمیایی مورد نظر برای ساخت دارو نمایند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1359

به "نرم افزاری برای کشف داروهای جدید طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزاری برای کشف داروهای جدید طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید