نظارت بر تورها و گروه های غیرمجاز استان گلستان با جدیت بیشتر انجام شد

به گزارش مجله استخدام جدید، سرپرست معاونت گردشگری استان گلستان گفت: هم زمان با فرارسیدن هفته گردشگری نظارت بر تورهای غیرمجاز با جدیت بیشتر انجام شد.

نظارت بر تورها و گروه های غیرمجاز استان گلستان با جدیت بیشتر انجام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، احمد تجری سرپرست معاونت گردشگری استان امروز شنبه 7 مهر 97 با اعلام این خبر گفت: روز آدینه 6 مهرماه 97 در قالب طرح کنترل محسوس و نامحسوس با برگزار نمایندگان تورهای غیر مجاز برخورد قانونی شد.

او گفت: با عنایت به فرا رسیدن هفته گردشگری طرح ساماندهی و نظارت بر تورهای غیرمجاز، با جدیت و قوت بیشتر و تیمی متشکل از اداره نظارت بر املاک استان (نیروی انتظامی)، اداره کل راهداری و حمل و نقل استان و پلیس راهور استان، صورت گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری استان گلستان بیان نمود: در این بازرسی چندین مورد تورهای غیرمجاز که افرادی بدون مجوز دفتر خدمات مسافرتی اقدام به تشکیل گروه و برگزاری تور بدون داشتن بیمه حوادث و مسولیت مددنی برای تور و راهنمای گردشگری کارت دار شناسایی شدند که پس از آنالیز مدارک، تور مذکور منحل شد.

تجری تاکید نمود: مسافران و هم استانی های عزیز قبل از دریافت خدمات سفر، نسبت به مجاز بودن مجریان خدمات گردشگری اطمینان حاصل نمایند، به همین منظور لیست دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به ارائه خدمات گردشگری به وسیله سایت اداره کل میراث فرهنگی استان برای همگان قابل دسترسی است.

سرپرست معاونت گردشگری استان گلستان توضیح داد: کسانی که شکایت یا نارضایتی نسبت به دفاتر خدمات مسافرتی استان گلستان دارند می توانند به منظور رسیدگی به وسیله شماره 32224581-017 اعلام نمایند.

اوهمچنین از عموم مردم خواست در صورت مشاهده گروه ها و افراد برگزارنماینده تورهای غیرمجاز و بدون مجوز، مراتب را به این اداره کل اعلام نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 257

به "نظارت بر تورها و گروه های غیرمجاز استان گلستان با جدیت بیشتر انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر تورها و گروه های غیرمجاز استان گلستان با جدیت بیشتر انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید