هتل ها در لیست ساختمان های پرخطر تهران نیستند

به گزارش مجله استخدام جدید، معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور گفت: هتل ها و تاسیسات اقامتی در لیست ساختمان های ناایمن شهر تهران قرار ندارند.

هتل ها در لیست ساختمان های پرخطر تهران نیستند

به گزارش خبرنگاران اسماعیل برات با اشاره به گزارش شورای شهر تهران درباره شناسایی ساختمان های ناایمن در تهران، به ایسنا گفت: بنا بر استعلامی که از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گرفته شده، هیچ یک از هتل ها و تاسیسات گردشگری و اقامتی تهران تا کنون اخطار ساختمان ناایمن دریافت نکرده اند و در آن لیست قرار ندارند و تا کنون هم شکایت و هشداری نداشته اند.

در دی ماه 1401 ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو گفته بود: در شهر تهران بیش از 30 هزار ساختمان ناایمن شناسایی شده است. این رویکرد بعد از حادثه پلاسکو به یک نهضت تبدیل شد که از این تعداد ساختمان ناایمن در شهر تهران، 129 ساختمان خطر آنی دارند.

با این حال، علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفته است: لیستی که از مدت ها پیش در رسانه ها مطرح است، فقط به آنالیز از منظر آتش نشانی مربوط است که تعداد 129 ساختمان بود و با ایمن سازی هایی که در بعضی از ساختمان ها انجام شد، 10 مورد از آن کاهش پیدا کرد.

نصیری بعلاوه گفت: از بعد غیر حریق و سایر ابعاد ایمنی در خصوص ساختمان های شهر، لیستی وجود ندارد، اما بر اساس اقدامات قرارگاه ایمنی کالبدی با آنالیز هایی که به وسیله 22 تیم انجام می گردد، این لیست درباره آنالیز همه ابعاد ایمنی در حال تهیه است. ارزیابی ساختمان ها از بعد ایمنی شامل 16 هزار ساختمان بلندمرتبه و مهم است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2252

به "هتل ها در لیست ساختمان های پرخطر تهران نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ها در لیست ساختمان های پرخطر تهران نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید