واکنش چمران به مسمومیت سریالی دانش آموزان ، امیدواریم دستگاه های امنیتی نتیجه آنالیز ها را زودتر اعلام نمایند

به گزارش مجله استخدام جدید، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در زمینه مسمومیت دانش آموزان نگرانی به وجود آمده و امید است با اعلام نتایج در این خصوص، کسانی که در داخل و خارج از کشور به موضوع دامن می زنند، موجب نگرانی بیشتر نشود؛ البته اشک تمساح هایی که دیگران می ریزند بیشتر به لطیفه شبیه است.

واکنش چمران به مسمومیت سریالی دانش آموزان ، امیدواریم دستگاه های امنیتی نتیجه آنالیز ها را زودتر اعلام نمایند

به گزارش خبرنگاران، مهدی چمران در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در مدارس، اظهار کرد: متأسفانه تعدادی از دانش آموزان مسموم شدند که هنوز علت آن معین نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه امیدواریم دستگاه های امنیتی، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش نتیجه کار را زودتر اعلام نمایند، یادآور شد: در این زمینه نگرانی به وجود آمده و امید است با اعلام نتایج در این خصوص، کسانی که در داخل و خارج از کشور به موضوع دامن می زنند، موجب نگرانی بیشتر نگردد؛ البته اشک تمساح هایی که دیگران می ریزند بیشتر به لطیفه شبیه است.

وی اضافه کرد: سفرای کشورهایی مثل انگلیس در جنگ جهانی اول 10 میلیون نفر از ملت ما را به علت قحطی مصنوعی به کام مرگ کشاندند. وقتی در چنین مواردی دلسوزی می نمایند خودشان ریشه مسائل و منشأ مسائل برای دانش آموزان خودشان هستند.

چمران با بیان اینکه حالا این قدرت ها در پی فریاد و دلسوزی برای دانش آموزانمان افتاده اند، توضیح داد: برای دانش آموزانی که مسموم شدند آرزوی سلامتی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کسانی که برای دختران ما دلسوزی می نمایند بدانند که در کشور ما، وزارت آموزش و پرورش و بنیاد برکت و دیگر نهادها مدرسه می سازند، اظهار داشت: برخورد مسئولین ما با دختران اینگونه است و صبحت هایی که مطرح می گردد بیشتر به جوک شبیه است و امیدواریم سریعتر ریشه یابی و از حوادث بعدی جلوگیری نمایند تا سمومی که در مدارس پخش می گردد، مشکل ساز نگردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2262

به "واکنش چمران به مسمومیت سریالی دانش آموزان ، امیدواریم دستگاه های امنیتی نتیجه آنالیز ها را زودتر اعلام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چمران به مسمومیت سریالی دانش آموزان ، امیدواریم دستگاه های امنیتی نتیجه آنالیز ها را زودتر اعلام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید