شرایط دورکاری کارمندان از شنبه 15 آذرماه اعلام شد

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به شرایط نارنجی بیشتر نقاط استان تهران از نظر شیوع کرونا، شرایط دورکاری کارمندان را در هفته آینده تشریح کرد.

شرایط دورکاری کارمندان از شنبه 15 آذرماه اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به شرایط دورکاری کارمندان در استان تهران گفت: با توجه به همکاری مطلوب مردم و اقدامات اجرا شده، بیشتر نقاط استان تهران در شرایط نارنجی قرار گرفته است و تنها پیشوا در شرایط قرمز است.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع، بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی مربوط به شرایط نارنجی در استان تهران اعمال می گردد و از روز شنبه 15 آذرماه به مدت یک هفته یعنی تا 21 آذرماه این شرایط حاکم خواهد بود و در ادامه شرایط شهرها به صورت هفتگی آنالیز و نحوه فعالیت ادارات اطلاع رسانی می گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران مطرح نمود: در شرایط نارنجی ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام نمایند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور 50 درصدی کارکنان انجام خواهد شد.

عباس پاشا سپس گفت: در خصوص شهرهای قرمز نیز ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا پنجاه کارکنان خود اقدام نمایند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور حدبیشتر یک سوم کارکنان انجام خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1409

به "شرایط دورکاری کارمندان از شنبه 15 آذرماه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دورکاری کارمندان از شنبه 15 آذرماه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید