پاداش قهرمانی یورو؛ انگلیس اول، ایتالیا آخر

به گزارش مجله استخدام جدید، تیم های حاضر در یک هشتم نهایی یورو 2020 هر کدام در صورت کسب اسم قهرمانی، مبالغی متفاوت را به اسم پاداش دریافت خواهند کرد.

پاداش قهرمانی یورو؛ انگلیس اول، ایتالیا آخر

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یورو 2020 به مراحل حذفی حساس خود رسیده است. امشب با جدال اسپانیا-سوئیس و ایتالیا-بلژیک دور یک چهارم نهایی آغاز خواهد شد و فردا با دو بازی دیگر چهره تیم های نیمه نهایی هم تعیین می گردد.

از حالا نمی توان گفت که چه تیمی شانس قهرمانی است ولی خیلی ها معتقدند انگلیس راستا بهتری تا رسیدن به فینال دارد و با توجه به اینکه استادیوم ومبلی محل برگزاری بازی نهایی خواهد بود، سه شیرها برای قهرمانی یک پله بالاتر از تیم های دیگر قرار دارند.

طبق گزارشی که امروز گاتزتا دلو اسپورت منتشر نموده، انگلیسی ها در صورت قهرمانی بیشترین پاداش را دریافت خواهند کرد. بر این اساس فدراسیون فوتبال این کشور متعهد شده تا 540 هزار یورو به هر بازیکن پرداخت کند.

پس از انگلیس به بلژیک می رسیم که در صورت قهرمانی، هر بازیکن 435 هزار یورو دریافت می نماید و سپس اسپانیا که به هر بازیکن خود 400 هزار یورو پاداش خواهد داد. در بین هشت تیم یک چهارم نهایی، ایتالیایی ها با 250 هزار یورو پاداش در رده آخر قرار می گیرند.

آلمان که از دور رقابت ها حذف شده، به هر بازیکن خود در صورت قهرمانی 400 هزار یورو پاداش می داد. این رقم برای پرتغال و فرانسه 340 هزار یورو و برای هلند 200 هزار یورو بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1797

به "پاداش قهرمانی یورو؛ انگلیس اول، ایتالیا آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش قهرمانی یورو؛ انگلیس اول، ایتالیا آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید