پاسخ کونته به انتقادها از دستمزد دریافتی بالایش در تاتنهام

به گزارش مجله استخدام جدید، سرمربی نو تیم فوتبال تاتنهام به جنجال هایی که درباره حقوق بالای دریافتی او از تیم لندنی شکل گرفته است پاسخ داد.

پاسخ کونته به انتقادها از دستمزد دریافتی بالایش در تاتنهام

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته می گوید که کاملاً استحقاق حقوق بالایی که از تیم تاتنهام می گیرد را دارد. طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ کونته که هفته گذشته به صورت رسمی به عنوان جانشین نونو اسپریتو سانتو منصوب شد، به ازای هر فصل از قراردادش با تاتنهام 18 میلیون یورو حقوق می گیرد. نه تنها رقم این قرارداد بلکه ارقام قراردادهای قبلی کونته از جمله حقوقی که از اینتر می گرفت همیشه مورد توجه بعضی منتقدان واقع شده است. خود او اما معتقد است با توجه به جایگاهی که در دنیای فوتبال پیدا نموده سزاوار چنین حقوقی هست.

کونته به گزارشگر برنامه لِه اینه ایتالیا که در قالب سؤالی طنز آمیز از او پرسید فکر نمی نماید برای پرداخت حقوق او باید به بانک دستبرد زد، گفت: چرا به نظر من پرداخت آن احتیاج به یک سرقت، آن هم یک سرقت بزرگ اما هر کسی که مرا استخدام کند این کار را هم انجام می دهد. هر کسی باید کارش را انجام دهد و مهم است که آن را درست انجام دهد. من هم کارم را در سطح بالایی انجام می دهم و حقم است که حقوق بالایی هم بگیرم.

کونته درباره اهدافی که در تاتنهام دنبال می نماید هم گفت: برگرداندن تاتنهام به جمع 4 تیم بالای جدول یک چالش خواهد بود. لیگ برتر تورنمنت بسیار سختی است. ما در هر بازی تمام کوشش مان را می کنیم و لیگ کنفرانس را هم جدی خواهیم گرفت.

این نخستین تجربه مربیگری کونته در لیگ برتر انگلیس نیست، چرا که او با چلسی هم پیروز به فتح این لیگ شد. سه اسکودتوی متوالی با یوونتوس و یک قهرمانی دیگر در لیگ ایتالیا با اینتر از دیگر دستاورد های کونته به عنوان یک مربی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1937

به "پاسخ کونته به انتقادها از دستمزد دریافتی بالایش در تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ کونته به انتقادها از دستمزد دریافتی بالایش در تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید