سرانجام آذر ماه؛ مهلت دریافت آثار آهنگسازان ایرانی

به گزارش مجله استخدام جدید، تهران (پانا) - شورای هنری ارکستر ملی ایران، پس از خاتمه آذر ماه، آثار دریافت شده درفراخوان آهنگسازان ایرانی را آنالیز می نماید.

سرانجام آذر ماه؛ مهلت دریافت آثار آهنگسازان ایرانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، اردیبهشت ماه سال جاری فراخوانی برای اجرای آثار آهنگسازان ایرانی در ارکستر ملی، به وسیله بنیاد رودکی منتشر شد. این بنیاد در نظر دارد با هدف شناسایی و حمایت از آهنگسازان توانمند کشور، تعدادی از آثار این هنرمندان را انتخاب نموده و در برنامه سالانه ارکستر ملی ایران قرار دهد.

بر اساس فراخوان فوق، بنیاد رودکی بر آن است تا با پدید آوردن فرصت و امکان شناسایی آهنگسازان موسیقی ایرانی، نسبت به گردآوری آثار این آهنگسازان اقدام و پس از انجام ارزیابی های تخصصی به وسیله شورای هنری ارکستر ملی ایران، منتخب آثار را به وسیله این ارکستر اجرا و به علاقه مندان تقدیم کند.

براین مبنا فراخوان ارکستر ملی ایران برای اجرای آثار آهنگسازان ایرانی تهیه و به وسیله پایگاه اینترنتی بنیاد رودکی به نشانی www.bonyadroudaki.com در اختیار عموم علاقه مندان قرار گرفته است و این امکان وجود دارد تا آهنگسازان، آثار خود را تا سرانجام آذرماه از این طریق ارسال نمایند.

پس از سرانجام مهلت فوق کار آنالیز آثار شروع می گردد.

طبق مصوبه شورای هنری ارکستر ملی آثار ارسالی بعد از این تاریخ، در سال 1401 مورد آنالیز قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1877

به "سرانجام آذر ماه؛ مهلت دریافت آثار آهنگسازان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام آذر ماه؛ مهلت دریافت آثار آهنگسازان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید