پناهجویان استرالیایی با ربات پیدا می شوند

به گزارش مجله استخدام جدید، پناهجویان استرالیا که در جریان سفر غیرقانونی خود در راه دریایی اسیر موج ها می شوند، به وسیله ربات ها ردیابی خواهند شد. این موضوعی است که از سوی ناوگان جستجوی دریایی و امداد استرالیا اعلام شده است.

پناهجویان استرالیایی با ربات پیدا می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سال هاست که بسیاری از افراد در قالب پناهجو به استرالیا و سایر نقاط جهان سفر می نمایند. پناهجو بودن سختی ها و مسائل زیادی دارد که یکی از این سختی ها، راستا های صعب العبوری مثل دریا و کوه است.

بیشتر بدانید:

اجساد 58 پناهجو از جمله 24 افغان از دریاچه وان ترکیه بیرون کشیده شد

ضرب الاجل قاضی فدرال به ترامپ برای آزاد کردن بچه ها پناهجو

سازمان ملل: آوارگان جهان طی 10 سال دوبرابر شدند / یک درصد جمعیت جهان آواره هستند

استرالیا در حال اعزام ناوگان قایق های رباتیک برای گشت زنی در آب های اطراف خود و نظارت بر آب و هوا و حیات وحش است. این قایق ها همچنین پناهجویان را یافته و به ساحل حمل می نمایند. این طرح جدید مورد استقبال سازمان های حقوق بشری نیز قرار گرفته است.

این قایق های رباتیک 5 متری مانند قایق بادبانی مینیاتوری به نظر می رسند. آن ها ترکیبی از باد، موج و انرژی خورشیدی هستند و می توانند با سرعتی قابل توجه حرکت نمایند.

شرکت طراح این قایق ها موسوم به اوسیوس تکنولوژی مستقر در سیدنی در سال 2017 نمونه اولیه را طراحی کرد و وزارت دفاع استرالیا اکنون 5.5 میلیون دلار برای این قایق رباتیک طراحی نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1196

به "پناهجویان استرالیایی با ربات پیدا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پناهجویان استرالیایی با ربات پیدا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید