چرا بازاریابی چاپی هنوز تاثیرگذار است ؟!

به گزارش مجله استخدام جدید، در عصر کنونی، شما می توانید تبلیغات دیجیتالی را همه جا ببینید. در حال حاضر تبلیغات دیجیتالی به گونه ای است که در همه جا از بازاریابی ایمیلی گرفته تا پست های اسپانسری شبکه های اجتماعی، یافت می گردد. حتی بیلبوردهای تبلیغاتی، امروزه دیجیتالی شده اند.

چرا بازاریابی چاپی هنوز تاثیرگذار است ؟!

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اگر به دنبال راهی برای کاهش سر و صدای رسانه های دیجیتال هستید، روی بازاریابی چاپی تمرکز کنید. یک سرچ سریع اینترنتی به شما نشان می دهد که چگونه رسانه چاپی، همچنان موثر واقع می گردد. آیا همچنان در خصوص سرمایه گذاری روی بازاریابی چاپی تردید دارید؟

چرا بازاریابی چاپی هنوز تاثیرگذار است ؟!

دلایل ما را آنالیز کنید تا بدانید چرا باید از این روش در کنار سایر روش های بازاریابی بهره ببرید.

رسانه های چاپی قابل اعتماد هستند

آخرین باری که یک روزنامه یا بروشور را دیدید به خاطر بیاورید. زیبایی بازاریابی چاپی در این است که به شما احساس اطمینان خاطر و قانونی بودن از مطلبی که در حال خواندن آن هستید را می دهد. چرا که نگرانی بابت ویروس کامپیوتری یا مسائل این چنینی مانند راهنمایی شدن اجباری به صفحه تبلیغاتی با یک کلیک برای افراد وجود ندارد.

مواد چاپی ملموس هستند

به دلیل ملموس بودن پست کارت ها، کارت ویزیت و نشریه ها، می توان آن ها را در هر جایی از خانه یا دفتر کار به راحتی پیدا نمود. شما می توانید آن ها را جایی گذاشته و هر وقت دوست داشتید به آن دسترسی داشته باشید. بعلاوه، آن ها فضای فیزیکی اشغال می نمایند. یک بروشور می تواند روی میز لابی قرار بگیرد تا وقتی که کسی آن را بردارد؛ این باعث می گردد که مدت طولانی تری برند مورد نظر در معرض افراد قرار گیرد.

محصولات چاپی بیشتر از دیجیتالی جلب توجه می نمایند

افراد ارتباط بهتری با محصولات چاپی برقرار می نمایند تا اینکه فقط با یک کلیک، یک تبلیغ آنلاین را تماشا نمایند. اغلب ارتباط طولانی تری با آن نیز برقرار می نمایند. مقدار زمانی که شما صرف ورق زدن یک مجله می کنید را با زمانی که صرف جست و جوی وب سایت می کنید مقایسه کنید. اگر می خواهید اطلاعات مهمی را به منظر مخاطبان برسانید، آن را چاپ نمایید.

بازاریابی دیجیتالی یک جای خالی برای رسانه های چاپی گذاشته است

بسیاری از بازاریابان روش های بازاریابی سنتی را به خاطر ارزان بودن روش های دیجیتالی فراموش نموده اند. این باعث شده که جای خالی رسانه های چاپی احساس گردد. شما می توانید از این نقطه کور برای پیشی دریافت از رقیبان خود بهره ببرید. مخاطبان شما احتمالا بسته بندی تبلیغی پستی شما را بهتر از پست های تبلیغی اینترنتی به خاطر خواهند آورد.

هدف قرار دادن مواردی خاص با بازاریابی چاپی ساده است

با رسانه چاپی، شما می توانید تعداد اجناس را تولیدی را کنترل کنید و به صورتی هدفمند در معرض دید مخاطبان قرار دهید. برای مثال، اگر شما شرکتی دارید که محصولات مربوط به مو به فروش می رساند، شما می توانید به تعداد مورد احتیاج پوستر برای سالن های آرایشی در محدوده مورد نظر خود چاپ کنید.

بازاریابی چاپی هنوز تاثیر گذار است

حتی با رشد بازاریابی دیجیتالی، رسانه چاپی همچنان برپاست. مشتریان به آن اعتماد دارند و قدرت بالایی دارد و به راحتی آن ها را درگیر می کند. اضافه نمودن تبلیغات و رسانه های چاپی به استراتژی های بازاریابی مطمئنا نتیجه بخش خواهد بود.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1429

به "چرا بازاریابی چاپی هنوز تاثیرگذار است ؟!" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا بازاریابی چاپی هنوز تاثیرگذار است ؟!" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بازاریابی چاپی هنوز تاثیرگذار است ؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید