چین: آمریکا کوشش می نماید دنیا را به عصر جنگل بازگرداند

به گزارش مجله استخدام جدید، ایسنا نوشت: پس از اتهام زنی جدید واشنگتن علیه پکن و آژانس های سازمان ملل، چین آمریکا را به دروغ گویی و کوشش برای بازگرداندن دنیا به عصر جنگل متهم کرد.

چین: آمریکا کوشش می نماید دنیا را به عصر جنگل بازگرداند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، صندوق جمعیت سازمان ملل متحد روز آدینه گفت: واقعا از اتهامات مطرح شده توسط بتسی دیواس، وزیر آموزش آمریکا که روز پنجشنبه در یکی از نشست های مجمع ملی سازمان ملل در سالروز کنفرانس شاخص و برجسته زنان در سال 1995 میلادی مطرح شد، احساس تاسف می کنیم.

ناتالیا کانم، مدیر اجرایی صندوق جمعیت سازمان ملل به خبرنگاران گفت: هرگونه تهدید علیه زنان مغایر با اقدامات و سیاست های ماست.

وی اضافه نمود: ما برای بهداشت، حقوق و روش های داوطلبانه جنسی و باروری بالاترین اولویت را قائل هستیم. ما اقدامات و روندهایمان را در چین مورد آنالیز مجدد قرار داده ایم و طی چهار سال گذشته آمریکا حتی یک بار هم از برنامه های ما بازدید نکرده است.

دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سال 2017 میلادی بودجه صندوق جمعیت سازمان ملل را با این ادعا که آن از برنامه سقط اجباری یا عقیم سازی غیر ارادی حمایت می نماید قطع کرد. سازمان ملل این تصمیم را یک برداشت نادرست خواند.

دیواس و مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه در بیانیه ای چین را به وادار کردن اویغورها و دیگر اقلیت های قومی به انجام سقط اجباری، عقیم سازی اجباری و قرار دادن غیر ارادی وسایل جلوگیری از بارداری در بدن شان متهم کردند.

یکی از سخنگویان نمایندگی چین در سازمان ملل در بیانیه ای گفت: این اظهارات دروغ محض و کاملا ساختگی هستند.

وی اضافه نمود: بعضی سیاستمداران آمریکایی بر طبق عادت دروغ می گویند و فریب می دهند. آنها با نیت بد رویارویی سیاسی را به وجود می آورند و همکاری چندجانبه را متزلزل می نمایند. آمریکا بر خلاف جریان حرکت می نماید و به عظیم ترین تخریب نماینده نظم بین المللی موجود تبدیل شده و در کوشش است هر جور می تواند دنیا را به عصر جنگل بازگرداند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1284

به "چین: آمریکا کوشش می نماید دنیا را به عصر جنگل بازگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: آمریکا کوشش می نماید دنیا را به عصر جنگل بازگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید