160 خانه هلال در استان گیلان فعالیت می نمایند

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، مهدی ولی پور بعدازظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح 2خانه هلال در توسکامحله و اوشیان بخش چابکسر شهرستان رودسر با اشاره به اینکه ایران جزء 10 کشور حادثه خیز دنیا است، اظهارکرد: در این میان استان گیلان جزء 5 استان است که بیشترین حوادث در آن رخ می دهد.

160 خانه هلال در استان گیلان فعالیت می نمایند

ولی پور با بیان اینکه کمبود امکالنات امداد و نجات در حوزه روستایی یکی از دغدغه های هلال احمر است، اضافه کرد: راه اندازی خانه های با مرکزیت دهستان ها یکی از برنامه هایی که از سوی جمعیت هلال احمر دنبال می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به راه اندازی 160 خانه هلال در دهستان های استان، گفت: امروز نخستین خانه هلال محلات در شهرستان رودسر افتتاح شد.

وی در ادامه با بیان اینکه خانه هلال به منظور آمادگی برای ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی افتتاح شده است، اعلام کرد: ساماندهی و آموزش داوطلبان، ارائه آموزش های عمومی به مردم با هدف ایجاد آمادگی در زمان وقوع حوادث احتمالی و مبارزه با آسیب های اجتماعی افتتاح شده است.

ولی پور حادثه خیز بودن گیلان دلیل راه اندازی خانه هلال است، توضیح داد: در طول سال بارها سیل، زلزله، حوادث کوهستانی، ساحلی و بارش برف در استان گیلان هستیم به همین منظور باید از آمادگی کامل برای مقابله با این حوادث برخوردار باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 137

به "160 خانه هلال در استان گیلان فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "160 خانه هلال در استان گیلان فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید