91 درصد شارباغ فضای باز و سبز است

به گزارش مجله استخدام جدید، مدیرعامل شرکت یادمان سازه به اتفاق مدیرکل راه آهن تهران و شهردار منطقه 17 از پروژه احداث محور شارباغ (باز آفرینی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران- تبریز) بازدید مشترک به عمل آوردند.

91 درصد شارباغ فضای باز و سبز است

جهت دریافت خدمات طراحی دوبلکس ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ، در بازدید مشترک حسن صفات مدیرعامل شرکت یادمان سازه، علی کاظمی منش مدیرکل راه آهن تهران و داود لطفی شهردار منطقه 17 بخش های مختلف پروژه احداث محور شارباغ در محدوده منطقه 17 مورد بازدید میدانی نهاده شد و تصمیماتی درخصوص مستحدثات راه آهن اتخاذ شد.

طی بازدید دیگری که با حضور صفات مدیرعامل شرکت یادمان سازه و سید محمد فیاض شهردار منطقه 18 از کارگاه پروژه محور شارباغ در محدوده این منطقه صورت پذیرفت، آخرین شرایط اجرایی پروژه مورد پایش و آنالیز نهاده شد.

همچنین در جلسه ای که متعاقب این بازدید و در محل کارگاه پروژه برگزار گردید شهردار منطقه 18 از آمادگی این منطقه برای تامین فضای سبز محور شارباغ اطلاع داد.

در ادامه این جلسه نیز مدیرعامل شرکت یادمان سازه بر اجرای کارشناسی و دقیق این پروژه از سوی مشاور و پیمانکار پروژه تاکید نمود.

91 درصد بارگذاری عرصه 50 هکتاری شارباغ مطابق با مصوبه کمیسیون ماده 5 فضای سبز و باز است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1324

به "91 درصد شارباغ فضای باز و سبز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "91 درصد شارباغ فضای باز و سبز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید