از خیال راحت پرسپولیس تا مصاف حساس استقلال و سپاهان

به گزارش مجله استخدام جدید، هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر امروز (شنبه) با 4 بازی دیگر پیگیری می شود.

از خیال راحت پرسپولیس تا مصاف حساس استقلال و سپاهان

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر، 4 بازی دیگر پیگیری خواهد شد که در مهم ترین بازی ها استقلال از سپاهان پذیرایی خواهد کرد و پرسپولیس قهرمان زودهنگام این فصل از رقابت ها، به مصاف نساجی مازندران می رود.

نساجی مازندران - پرسپولیس ساعت 19:30

تیم فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته به عنوان قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر دست یافت، از این هفته تا خاتمه مسابقات خیال راحتی دارد و می تواند در بازی های باقی مانده خود به جوانان تیم خود میدان دهد و اختلاف امتیاز بیشتری نسبت به رقبای خود به دست بیاورد. قرمز پوشان پایتخت درحال حاضر با 62 امتیاز جایگاه اول را به خودشان اختصاص داده اند.

در مقابل تیم نساجی مازندران قرار گرفته که به شدت به امتیاز نیاز دارد تا بتواند شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. شاگردان محمود فکری با 32 امتیاز در رده نهم قرار دارند و برای اینکه حساب خود را از گزینه های سقوط به لیگ دسته یک جدا کنند، باید در 4 بازی باقی مانده امتیازات لازم را جمع کند و به همین دلیل آن ها مقابل پرسپولیس قهرمان انگیزه های زیادی دارند. یحیی گل محمدی گفته است برای سه امتیاز به میدان می آید و باید دید تقابل تفکرات فکری و گل محمدی در این بازی به کجا ختم می شود.

گل گهر سیرجان - فولاد ساعت 20:00

تقابل گل گهر و فولاد در این بازی تلاش دو تیم برای دو چیز کاملا متفاوت است. یک تیم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و یک تیم به دنبال این است تا خود را در لیگ برتر نگه دارد. گل گهر سیرجان با 25 امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد و شاگردان مجید جلالی برای اینکه بتوانند خطر سقوط به لیگ یک را از خود دور کنند باید از این بازی امتیاز کسب کنند تا بتوانند به آینده امیدوار شوند. در مقابل تیم فولاد خوزستان شرایط کاملا متفاوتی دارد. شاگردان جواد نکونام که هفته گذشته بازی پرحاشیه ای مقابل نساجی مازندران پشت سر گذاشتند و سه بر دو شکست خوردند، در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی مقابل گل گهر سیرجان هستند تا بتوانند خود را همچنان در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ببینند.

پارس جنوبی جم - شاهین شهرداری بوشهر ساعت 20:30

داربی بوشهری ها در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی دارد. هر دو تیم در نیمه پایین جدول جای دارند. شاهین شهرداری بوشهر با 18 امتیاز در خاتمهی جدول قرار دارند و اگر در این بازی هم شکست بخورند، تقریبا امید قابل توجهی برای ماندن آن ها در لیگ برتر نباید متصور بود. پارس جنوبی جم نیز با 25 امتیاز در رده یازدهم واقع شده است و با توجه به نزدیکی امتیازات در خاتمهی جدول تقابل این دو تیم می تواند از اهمیت قابل توجهی برخوردار باشد. مهدی پاشازاده سرمربی شاهین بوشهر گفته است که مقابل پارس جنوبی حرف های زیادی برای گفتن دارد و باید دید شاهین بوشهر میتواند پارس جنوبی را شکست دهد و امیدهای خود را زنده کند یا شاگردان سیروس پورموسوی معادلات را تغییر می دهند.

استقلال - سپاهان ساعت 21:30

تقابلی که همه منتظر آن هستند، مصاف استقلال و سپاهان به عنوان آخرین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر است. استقلال که این روزها فشار زیادی را برای برآوردن توقعات به دوش می کشد، در این بازی محکوم به پیروزی است تا با گذشتن از سپاهان بتواند شرایط بهتری برای کسب عنوان نائب قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد. یکی از دغدغه های مهم استقلال در این بازی، حضور داریوش شجاعیان در این بازی مصاف بوده که تا اینجای کار، این هافبک آبی پوش نمی تواند تیمش را در بازی مقابل سپاهان همراهی کند.

در مقابل تیم سپاهان هم دچار نواقصی است و در این بازی به خاطر مصدومیت بازیکنانش تیم کاملی در اختیار ندارد. یکی از غایبان بزرگ سپاهان در این بازی امیر قلعه نویی سرمربی زرد پوشان اصفهانی است که به علت بیماری نتوانسته به تهران بیاید و کنار خط به هدایت تیمش بپردازد. هر دو تیم استقلال و سپاهان در جدول رقابت های لیگ برتر 45 امتیاز کسب کردند اما به علت تفاضل گل بهتر استقلال، آبی پوشان پایتخت در رده دوم قرار دارند و پیروزی هر یک دو تیم، می تواند معادلات را برای هفته آینده به طور کلی عوض کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1199

به "از خیال راحت پرسپولیس تا مصاف حساس استقلال و سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از خیال راحت پرسپولیس تا مصاف حساس استقلال و سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید