افشاگری حجت کریمی علیه مشاوران فتح الله زاده

به گزارش مجله استخدام جدید، بعد از برکناری علی فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال مسئولان تازه باشگاه استقلال در اقدامی ضرب الاجلی اعلام کردند حکم تمام مشاوران او لغو شده و این افراد دیگر در باشگاه استقلال سمتی ندارند. این خبر نشان می داد که مشاوران فتح الله زاده در داخل باشگاه استقلال نیز مخالفانی داشتند و با وجود مخالفت های بعضی اعضای هیأت مدیره این افراد در باشگاه فعالیت می کردند.

افشاگری حجت کریمی علیه مشاوران فتح الله زاده

اظهارات اخیر حجت کریمی این موضوع را تأیید می نماید. کریمی درباره تعدد مشاوران فتح الله زاده در ماه های حضورش در باشگاه استقلال این جمله را به زبان آورده است: مشاوران باشگاه در اصل برای باشگاه مشکل ایجاد کردند؛ اگر همان موقع پول استراماچونی پرداخت می شد الان این مسائل را نداشتیم.

ظاهراً بعضی مشاوران فتح الله زاده در پرداخت نشدن پول استراماچونی نقش داشته اند و این طور که کریمی مدعی شده مشاوران فتح الله زاده مشکل ساز بوده اند و احتمالاً با انتقال مشاوره های غلط سبب شدند پول پرداخت نگردد و استقلال حذف گردد.

گفتنی است که افرادی همانند نظری جویباری، بهرام امیری، علی امیری، سیدمهدی علوی، محمد سررشته داری، مرتضی موسوی زنوزی و شخصی به نام امیرحسین قاضی پور به عنوان مشاور در زمان مدیریت فتح الله زاده مشغول به کار بودند.

منبع: ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2279

به "افشاگری حجت کریمی علیه مشاوران فتح الله زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری حجت کریمی علیه مشاوران فتح الله زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید