طراحی نمای ساختمان ویلایی: بازگشت یک هزار هکتاری باغات چای به چرخه فراوری در سالجاری

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان چای کشور گفت: اختصاص اعتبار 75 میلیارد تومانی می تواند مقدار قابل توجه ای از باغات را به چرخه فراوری بازگرداند.

طراحی نمای ساختمان ویلایی: بازگشت یک هزار هکتاری باغات چای به چرخه فراوری در سالجاری

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش سرویس مالی خبرنگاران، حبیب جهانساز با اشاره به اختصاص اعتبار 75 میلیارد تومانی روز گذشته رئیس جمهور در سفر به استان گیلان برای نوسازی و جوان سازی باغات چای، گفت: با اعتبار در نظر گرفته شده و آنالیز تخصصی نوع تخصیص اعتبار، طی 2 سال اندازه قابل توجهی از باغات چای احیا می شوند.

وی با بیان این که اعتبار در نظر گرفته به مدت 2 سال، برای سال 1400 تا 1402 است، اضافه کرد: برای اولین بار پس از سال 93، چنین اعتباری برای اصلاح و نوسازی باغات چای در نظر گرفته شده که امیدوار کننده است.

جهانساز با تأکید بر این که در سه سال گذشته 2 هزار هکتار از باغات چای گیلان و مازندران، احیا شده است، توضیح داد: احیا این باغات با تسهیلات صندوق حمایت از توسعه چای کشور و تسهیلات بانکی مقرون به صرفه قیمت با بازپرداخت 4 ساله انجام شده است.

به گفته وی، پیش بینی می گردد تا انتها امسال نیز یک هزار هکتار از باغات چای به چرخه فراوری بازگردد.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به سطح زیر کشت 22 هزار هکتاری باغات چای در گیلان و مازندران، گفت: سطح زیر کشت باغات چای در سال 92، در حدود 15 هزار هکتار بوده که با فعالیت های انجام شده در راستای احیای باغات، سطح زیر کشت باغات کشور در حال حاضر به 22 هزار هکتار رسیده است.

کدM-ch2531

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2009

به "طراحی نمای ساختمان ویلایی: بازگشت یک هزار هکتاری باغات چای به چرخه فراوری در سالجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی نمای ساختمان ویلایی: بازگشت یک هزار هکتاری باغات چای به چرخه فراوری در سالجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید