بازی Vampire Bloodlines 2 در پاییز 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش مجله استخدام جدید، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) به تازگی اعلام نموده که بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 اکنون در استودیوی The Chinese Room در حال توسعه است و در پاییز سال آینده عرضه خواهد شد.

بازی Vampire Bloodlines 2 در پاییز 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

این استودیو به خاطر خلق آثار اول شخص پیشگامانه به خاطر روایت های غنی از لحاظ احساسی برنده جوایز مختلفی نظیر بفتا شده است. اد دالی (Daly)، مدیر استودیوی The Chinese Room، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

شان گرینی، معاون رئیس این شرکت نیز اضافه کرد:

لازم به ذکر است که Bloodlines 2 بازیکنان را به بخش زیرین و تاریک سیاتل می برد؛ جایی که خون آشام ها برای بقا و فزونی مبارزه می نمایند. به عنوان یک خون آشام، بازیکنان با شخصیت های جذابی دیدار نموده، روابط پیچیده سیاسی را کاوش نموده، در خیابان های شهر دنبال طعمه می روند و در حالی که احتیاج به خون دارند، درگیر نبردهای شدیدی می شوند. در طول بازی، بازیکنان باید همواره مراقب محیط اطراف خود باشند، در غیر این صورت خطر شکستن قانون مطلقی که راز جامعه خون آشام ها را از بشریت پنهان نگه داشته، خواهند داشت. این بازی فراز و نشیب های زیادی را طی نموده است و باید دید که در نهایت مسیر توسعه عجیب و غریب آن به چه مقصدی ختم خواهد شد.

بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 در پاییز 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی دیگر در دست توسعه نیستند و در این میان رونمایی کامل از گیم پلی بازی برای ژانویه آینده برنامه ریزی شده است. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2333

به "بازی Vampire Bloodlines 2 در پاییز 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Vampire Bloodlines 2 در پاییز 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید