تاریخ عرضه بازسازی Reckoning تعیین شد؛ اولین تریلر بازی را ببینید

به گزارش مجله استخدام جدید، تاریخ عرضه بازسازی Kingdoms of Amalur: Reckoning تعیین شده است. طبق خبری که شرکت THQ Nordic اعلام نموده، این بازسازی قرار است در روز 8 سپتامبر روی کنسول ها و کامپیوتر عرضه گردد. این شرکت همچنین خبر داده که تصمیم گرفته اند تا یک بسته الحاقی عظیم برای این بازی بسازند.

تاریخ عرضه بازسازی Reckoning تعیین شد؛ اولین تریلر بازی را ببینید

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

چند هفته پیش بود که برای اولین بار از ساخت یک بازسازی بر اساس Kingdoms of Amalur: Reckoning شنیدیم. این بازی که عرضه آن به سال 2011 و کنسول های نسل پیش بازمی گردد، از بهترین نقش آفرینی های اکشن زمان خود است؛ طوری که سیستم مبارزه بسیار خوب آن یک سر و گردن از بازی های هم سبک بالاتر و سرگرم کننده تر بود.

زمانی که از عرضه این بازسازی، با نام جدید Re-Reckoning شنیدیم، حرفی از ساخت محتوای جدید برای آن زده نشده بود. گفته شده بود که می توانیم انتظار گرافیکی بالاتر و تعدادی پیشرفت گیم پلی را داشته باشیم. با این حال، شرکت سازنده این بازسازی یعنی استودیوی Kaiko Games تصمیم به ساخت محتوای کاملا جدیدی برای آن گرفته است.

ساخت یک بسته الحاقی کاملا جدید برای Re-Reckoning آغاز شده است. این بسته الحاقی Fatesworn نام گرفته و قرار است در سال 2021 برای این بازی عرضه گردد. جزییات بسته الحاقی و اینکه دقیقا چه محتوای جدیدی به آن اضافه می نماید، در آینده اعلام خواهد شد.

بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning با قیمت پایه 40 دلار عرضه خواهد شد. نسخه ای گران تر به اسم Fate Edition هم برای بازی در نظر گرفته شده است که 54 دلار قیمت دارد و خریداران این نسخه، به هنگام عرضه بسته الحاقی Fatesworn آن را هم دریافت خواهند کرد.

می توانید در ادامه اولین تریلر Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning و تصاویری از آن را ببینید.

بازی برای عرضه در روز 8 سپتامبر (18 شهریور) و روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1055

به "تاریخ عرضه بازسازی Reckoning تعیین شد؛ اولین تریلر بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازسازی Reckoning تعیین شد؛ اولین تریلر بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید