ببینید؛ از گیم پلی شاهین برای تکن 8 رونمایی شد

به گزارش مجله استخدام جدید، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از گیم پلی شخصیت شاهین (Shaheen) برای بازی مبارزه ای تکن 8 رونمایی نموده است.

ببینید؛ از گیم پلی شاهین برای تکن 8 رونمایی شد

تنها چند هفته با تازهترین نسخه از سری تکن فاصله داریم و استودیوی سازنده تا به امروز گیم پلی های متعددی از شخصیت های این بازی مورد انتظار منتشر نموده است. حال وقت آن رسیده است که با یکی دیگر از شخصیت های نسبتاً تازه سری در این نسخه روبرو شویم. شاهین یکی از شخصیت هایی است که برای اولین بار در نسخه هفتم مجموعه به عنوان یک شخصیت قابل بازی معرفی گردید.

شاهین هنرهای رزمی را از کودکی نزد پدرش آموخت. او سال ها پیش پسری هم سن و سال خود را از یک سوء قصد نجات داد. این پسر با نام سلیم، برترین دوست او می گردد. سلیم پس از نجاتش به شاهین گفت که باید از مهارت های خود برای محافظت از دیگران استفاده کند. او دستان شاهین را گرفت و از او خواست که محافظ او باشد. شاهین به سرپرستی خانواده سلیم که خانواده ای سرشناس در منطقه بودند، پذیرفته شد. سلیم و شاهین در نهایت وقتی بزرگ شدند هر کدام راه خود را رفتند. شاهین در ارتش ثبت نام کرد و در آنجا به علت توانایی خود در نبردهای تن به تن مورد توجه نهاده شد و بعدها به عضویت یک شرکت نظامی خصوصی که در ارائه خدمات امنیتی تخصص داشت، عایدی.

در این میان سلیم شرکت خانوادگی خود را مدیریت می کرد. با این حال او به طور ناگهانی کشته شد و شرکت آن ها به وسیله G Corporation خریداری شد. در نهایت شاهین با در دست داشتن شمشیر خانوادگی سلیم، به برادر او قول داد که با ظلم و جنایت شرکت جی مبارزه کند و انتقام سلیم را از میشیما بگیرد. تریلر منتشر شده نگاهی دقیق به ظاهر شاهین و حملات تازه او می دهد و در عین حال نشان می دهد که او همچنان می خواهد انتقام بگیرد. متأسفانه او بخشی از نسخه دموی بازی نخواهد بود اما با توجه به ویدیوی عرضه شده احتمالا بسیاری از بازیکنان از همین حالا منتظر به شدت منتظر انتشار بازی هستند تا حرکات این شخصیت را امتحان نمایند.

تکن 8 در 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

ببینید؛ تریلرهای شخصیت های تکن 8
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 دی 1402 بروزرسانی: 6 دی 1402 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2349

به "ببینید؛ از گیم پلی شاهین برای تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی شاهین برای تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید