(تصاویر) آفتابی شدن میلیارد ها جیرجیرک پس از 17 سال

به گزارش مجله استخدام جدید، میلیارد ها زنجره Brood X پس از 17 سال زندگی زیر زمین بودن در حال پیدا شدن هستند. از آنجا که بسیاری در شرق ایالات متحده با نگرانی در انتظار ورود آن ها هستند، دیگران در حال آماده سازی بشقاب های خود برای آنچه آن ها یک غذای خوشمزه می نامند هستند.

(تصاویر) آفتابی شدن میلیارد ها جیرجیرک پس از 17 سال

به گزارش خبرنگاران، در امسال گزارش هایی از وجود زنجره ها (نوعی جیرجیرک) در شهر های مختلف آمریکا از جمله واشنگتن دی سی و چندین ایالت از جمله پنسیلوانیا، میشیگان، ویرجینیای غربی، نیویورک و جورجیا دریافت شده است. این حشرات بالدار بی صدا ظاهر نمی شوند و ازدحام آن ها می تواند تا 100 دسی بل آلودگی صوتی ایجاد کند.

صدای یک هواپیمای بویینگ 707 قبل از فرود حدودا این مقدار است و پزشکان توصیه می نمایند بیش از 15 دقیقه در معرض چنین حجمی از صدا نباشیم. جسیکا فانزو، استاد سیاست غذایی و اخلاق در دانشگاه جان هاپکینز گفت که این حشرات واقعاً مهم هستند.

وی اضافه نمود: این گواهی واقعی برای مقاومت در برابر طبیعت است. با وجود همه چالش های اساسی که ما با آن روبرو هستیم؛ تغییر آب و هوا، شهرنشینی، از بین رفتن تنوع زیستی و ... باورنکردنی است که آن ها زنده مانده اند. آخرین باری که ما این مخلوقات کوچک را دیدیم 17 سال پیش بود.

این حشرات فقط چند هفته وقت دارند که روی زمین بیایند، بالغ شوند، جفت های خود را بشناسند، فراوری مثل نمایند و سپس بمیرند، اما قبل از اینکه بتوانند سرانجام چرخه زندگی طبیعی خود را ببینند، بسیاری از آن ها در بشقاب غذایی مردم قرار می گیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1701

به "(تصاویر) آفتابی شدن میلیارد ها جیرجیرک پس از 17 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) آفتابی شدن میلیارد ها جیرجیرک پس از 17 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید