تصمیم گیری در مورد تعطیلات بلند مدت توسط استانداری هرمزگان اعلام می گردد

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران/هرمزگان سخنگوی استانداری هرمزگان خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در مورد تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان هرمزگان تا خاتمه تعطیلات نوروز را تکذیب کرد و گفت: تصمیم گیری در مورد این میزان از تعطیلات بلند مدت، تنها به وسیله شورای مربوطه در استانداری و دستگاه های متولی در سطح کشور و استانی انجام می گردد و با شایعه پراکنان به وسیله پلیس فتا در این موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

تصمیم گیری در مورد تعطیلات بلند مدت توسط استانداری هرمزگان اعلام می گردد

فاطمه رکن الدینی صبح امروز(ششم اسفندماه) در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در حال حاضر بنا به درخواست و پیشنهاد روسای دانشگاه ها و مدیرکل آموزش و پرورش و طبق موافقت استانداری هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، مدارس و دانشگاه های استان هرمزگان تا انتها هفته جاری تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در مورد تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان هرمزگان تا انتها تعطیلات نوروز، فاقد واقعیت بوده و تکذیب می گردد.

سخنگوی استانداری هرمزگان اضافه نمود: از مردم شریف استان هرمزگان می خواهیم تا اخبار موثق را تنها به وسیله رسانه ها و خبرگزاری های رسمی، صداوسیما و سایت و کانال رسمی استانداری هرمزگان پیگیری نمایند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

وی گفت: اگر تصمیم جدیدی در این خصوص چه در سطح استان و چه در سطح کشور اتخاذ گردد، به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 850

به "تصمیم گیری در مورد تعطیلات بلند مدت توسط استانداری هرمزگان اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری در مورد تعطیلات بلند مدت توسط استانداری هرمزگان اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید