توسعه حمایت های صندوق پژوهش و فناوری یزد از نخبگان

به گزارش مجله استخدام جدید، رییس بنیاد نخبگان استان یزد اعطای مجدد عاملیت مالی بنیاد نخبگان استان به صندوق پژوهش و فناوری یزد و توسعه حمایت های مالی این صندوق از نخبگان را خواهان شد.

توسعه حمایت های صندوق پژوهش و فناوری یزد از نخبگان

به گزارش خبرنگاران، سید مهدی کلانتر در نشست با مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با اشاره به نقش نخبگان در پیشرفت کشور، گفت: سپردن مدیریت تحولات کشور به دست نخبگان دانشگاهی و حوزوی مهمترین رسالت بنیاد ملی نخبگان است و با توجه به تعدد نخبگان، سرآمدان و متخصصان در یزد، این استان باید یکی از پیشرفته ترین استان های کشور باشد.

وی درباره نقش صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در این زمینه نیز گفت: با توجه به تجربه صندوق در عاملیت و مدیریت منابع مالی خواستار ادامه و توسعه همکاری برای اعطای مجدد عاملیت مالی مجموعه خود به صندوق هستیم تا حمایت های مالی از نخبگان و طرح هایشان از کانال صندوق پژوهش و فناوری استان صورت پذیرد.

محمد سپهر، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد نیز در این نشست با استقبال از توسعه همکاری ها با بنیاد نخبگان، گفت: اهمیت توجه به حمایت مالی از نخبگان، با توجه به تاثیرگذاری که در روند رشد علمی و اقتصادی کشور دارند، بر هیچ کسی پوشیده نیست و ما تمام کوشش خود را در این مسیر به کار خواهیم بست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 25

به "توسعه حمایت های صندوق پژوهش و فناوری یزد از نخبگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه حمایت های صندوق پژوهش و فناوری یزد از نخبگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید