حراجی ساتبیز به بالاترین فروش سالانه در تاریخ این حراجی دست پیدا کرد

به گزارش مجله استخدام جدید، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حراجی ساتبیز به بالاترین فروش سالانه در تاریخ این حراجی دست پیدا کرد.

حراجی ساتبیز به بالاترین فروش سالانه در تاریخ این حراجی دست پیدا کرد

حراجی ساتبیز از شروع سال 2021 تا به امروز به فروش 7.3 میلیارد دلار اثر هنری و سایر اقلام رسیده است. این رقم، بیشترین آمار فروش سالیانه ساتبیز در تاریخ 277 ساله آن محسوب می گردد.

مسئولان این حراجی اعلام نمودند، مشارکت مجموعه داران جوان علاقمند به خرید کالاهای لوکس و آثار هنری ان اف تی در دوران همه گیری کرونا در رسیدن آمار فروش این حراجی به رقمی رکوردشکن تاثیرگذار بوده است.

حراجی ساتبیز که در سال 1744 در لندن تأسیس شد و اکنون 80 دفتر در سراسر دنیا در اختیار دارد، اعلام نمود آمار فروش نهایی این حراجی در سال 2021 می تواند از این رقم هم بیشتر گردد، چرا که هنوز 20 برنامه فروش دیگر در این حراجی تا انتها سال میلادی جاری به جای مانده است.

حراجی ساتبیز سال جاری 57 اثر به فروش رسانده که هرکدام با قیمتی فراتر از 15 میلیون دلار فروخته شدند. در این بین تابلو نقاشی مرد جوانی که مدال در دست دارد اثر بوتیچلی با قیمت 92.2 میلیون دلار گرانترین اثر فروخته شده سال جاری این حراجی بشمار می رود.

رکورد نو دیگری که سال جاری شکسته شده، مربوط به گران ترین کتانی های فروش رفته است. در ماه آوریل یک جفت کتانی که کانیه وست خواننده مشهور آمریکایی آنها را در مراسم جوایز گرمی سال 2008 پوشیده بود، به قیمت 1.8 میلیون دلار فروخته شد. سال جاری بعلاوه یک سکه طلا دو عقاب متعلق به سال 1933 به قیمت 19 میلیون دلار فروخته شد تا رکورد گرانترین سکه فروخته شده نیز شکسته گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1988

به "حراجی ساتبیز به بالاترین فروش سالانه در تاریخ این حراجی دست پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراجی ساتبیز به بالاترین فروش سالانه در تاریخ این حراجی دست پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید