دانشجوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان شاعر برگزیده معرفی گردید

به گزارش مجله استخدام جدید، دانشجوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در بخش ویژه شعر جوان چهاردهمین جشنواره شعر فجر به عنوان شاعر برگزیده معرفی گردید.

دانشجوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان شاعر برگزیده معرفی گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، میلاد پشاآبادی دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه در بخش ویژه شعر جوان چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر فجر، بر اساس رأی هیئت داوران بخش ویژه شعر جوان به عنوان شاعر برگزیده معرفی گردید.

بنابر این گزارش، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره شعر فجر، برای شرکت در بخش ویژه شعر جوان، بیش از 2000 شعر توسط حدود 400 جوان زیر 25 سال از سراسر ایران و کشور های ازبکستان، افغانستان و تاجیکستان ارسال شده است.

با توجه به آیین نامه ابلاغی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جشنواره شعر فجر، بخش ویژه شعر جوان در این دوره از جشنواره به شاعران کمتر از 25 سال اختصاص یافت و شاعران متولد 1373 به بعد مجاز به شرکت در دو بخش آزاد و برخوان فارسی (پاسداشت زبان فارسی) بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 772

به "دانشجوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان شاعر برگزیده معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان شاعر برگزیده معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید