روابط عمومی ها پیشگامان اطلاع رسانی وایجاد دانش برای سازمان هستند
به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران،دکتر محمودزاده، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام کسانی که می کوشند مجموعه مخابرات و ارزش هایی که توسط سازمان ایجاد می گردد را تدوین و به صورت اثر گذار و شفاف به جامعه ارائه نمایند تبریک گفت.

وی با گرامی داشت 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی گفت: خدماتی که امروزه توسط مجموعه مخابرات در بستر حوزه های بازار، تکنولوژی، عملیات، بهره وری، هزینه و درآمد ارائه می گردد مدیون همکاری و تعامل رابط عمومی، بین سازمان و آحاد مردم است.
دکتر محمودزاده در ادامه با اشاره به نقش پررنگ و تاثیر گذار روابط عمومی ها در طراحی و برنامه ریزی برای انتقال دانش و اطلاعات به مشتریان اضافه نمود: امروزه دیگر روابط عمومی به معنای عام و قدیمی نیست ، وقتی در حال ارائه خدمات فنی و تکنولوژیکی در قالب سرویس به مشتری هستیم، کار بازار با تعامل روابط عمومی و مردم برای ایجاد و احتیاج مشتری به محصول جدید آغاز و با ایجاد احتیاج، به مشتری القا می نمایند به چه خدماتی احتیاجمند هستند که در واقع در کل فرایند فروش، همراه مشتری است.
ریس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید به عدم تفکیک روابط عمومی از بازاریابی اظهارداشت: بازاریابی در یک سازمان با طرح یک محصول تعهدات خود را را آغاز و امور مشتریان آن محصول را به مردم ارائه می دهند و سرویس های مبتنی بر خدمات را فراوری می نماید و تا تحویل به مشتری پیش می برند.
در تمام این فرایند و تکمیل سرویس خدمت رسانی بخش های زیر ساختی حضور دارند و بعد از آن مسئولیت آن ها نیز تمام می گردد، اما این روابط عمومی ست که از آغاز احتیاج تا زمانی که مشتری رضایت خود را از محصول اعلام می نماید مسئولیت جوابگویی و ارتباط و تامین نظر مشتری تا پایان را بر عهده دارد.
وی همچنین تاکید نمود: روابط عمومی به عنوان حافظ منافع سازمان باید جوابگوی حوزه های بیرونی اعم از سیاسی، حوزه امنیتی، حوزه مشتریان، حوزه اجتماعی، حوزه های توسعه در روابط کشور و بین الملل باشد.
منبع: خبرگزاری مهر