سخنگوی شورای شهر تهران: آیین نامه جدید باغات هنوز لازم الاجرا نشده است

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه آیین نامه جدید باغات هنوز لازم الاجرا نشده است، گفت: بر اساس آیین نامه پیشین درباره باغات تصمیم گیری می گردد.

سخنگوی شورای شهر تهران: آیین نامه جدید باغات هنوز لازم الاجرا نشده است

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علی اعطا در دویست و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر و آنالیز پلاک های ثبتی مبنی بر باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی واقع در خیابان فرشته منطقه یک تهران، گفت: آیین نامه جدید باغات تصویب شده، اما هنوز به شورای شهر ابلاغ نشده است.

وی اضافه نمود: طبق ماده 1 و 2 قانون مدنی هر قانون عام الشمولی باید در روزنامه رسمی چاپ گردد و پانزده روز از آن بگذرد و پانزده روز پس از انتشار در سراسر کشور لازم الاجرا است مگر آن که در خود قانون ترتیب خاصی برای موقع اجرا مقرر شده باشد.

اعطا گفت: این آیین نامه باید به وسیله شورای عالی استان ها به شورا ها ابلاغ گردد، اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده و با توجه به عدم انتشار در روزنامه رسمی هنوز برای شورای شهر جاری و ساری نیست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1528

به "سخنگوی شورای شهر تهران: آیین نامه جدید باغات هنوز لازم الاجرا نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی شورای شهر تهران: آیین نامه جدید باغات هنوز لازم الاجرا نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید