سلمان خان و شاهرخ خان ناجی فقرای هند در دوران کرونا

به گزارش مجله استخدام جدید، تعدادی از هنرمندان و ستاره های سینمای هند از جمله شاهرخان و سلمان خان در زمانی که بیش از دو ماه از قرنطینه سراسری این کشور به علت ویروس کرونا می گذرد و بسیاری از فقرا و کارگران روزمرد و فقرا با گرسنگی روزافزون و بی پولی روبرو هستندبه یاری نیازمندان شتافته اند.

سلمان خان و شاهرخ خان ناجی فقرای هند در دوران کرونا

بسیاری از سازمان های خیریه و گروه های بشر محبت آمیز در هند برای یاری به افراد نیازمند در طول دوران قرنطینه این کشور فعال شده و به کارگران روزانه غذا و مواد خوراکی اهدا می نمایند.

ستاره های سینمای هند نیز برای یاری به افرادی که تحت تاثیر این قرنطینه قرار گرفته اند وارد عمل شده اند.

در میان گرفتاری هزاران کارگر هند در شهر مومبای و عدم توانایی آن ها برای بازگشت به خانه های خود، سونو سود ستاره سینمای هند بیش از 20 اتوبوس را اجاره نموده تا کارگران بتوانند بدون پرداخت پول به روستاها و خانه های خود بازگردند.

این بازیگر سینمای هند اعلام نموده است که برای یاری به کارگران اتوبوس های بیشتری به خدمت گرفته خواهد شد.

در چند هفته گذشته گزارش های مختلفی مبنی بر پیاده روی طولانی کارگران هندی برای رسیدن به خانه های خود منتشر شد. این کارگران اغلب مسیرهای چند صد کیلومتری را با پای پیاده طی می نمایند تا به خانه های خود برسند. آن ها در این مسیرها با گرسنگی و حتی خطر مرگ روبرو می شوند.

هفته گذشته 15 کارگر هندی در حالی که به دلیل خستگی بر روی ریل آهن به خواب رفته بودند، توسط یک قطار زیر گرفته شده و جان خود را از دست دادند.

شاهرخ خان که از وی به عنوان پادشاه بالیوود یاد می گردد، یکی از ساختمان های خود در شهر مومبای را به یک مرکز قرنطینه برای بیماران کرونایی تبدیل نموده است. وی همچنین بیش از 25 هزار لباس محافظتی به پزشکان و پرستاران هندی اهدا نموده است.

بنیاد میر که وابسته به شاهرخ خان است روزانه 2 هزار بسته غذایی میان نیازمندان و کارگران در شهر مومبای توزیع می نماید.

از سوی دیگر سلمان خان که به عنوان برادر در میان میلیون ها هوادار خود شناخته می گردد برای یاری به فقرای این کشور در طول قرنطینه، به آن ها یاری های اقتصادی اهدا نموده و در میان نیازمندان غذا توزیع می نماید.

سلمان خان به همراه چند ستاره دیگر بالیوود از جمله کاران جوهر، تاپسی پانو و راج کومار رائو روزانه به 25 هزار کارگر هندی غذا می رسانند.

درحالی که ستاره های ارشد سینمای هند مشغول یاری به نیازمندان هندی هستند، سایر چهره های جوان صنعت سینمای هند نیز برای یاری به کارگران و نیازمندان و همچنین حیوانات وارد عمل شده اند.

هفته گذشته ستاره های بالیوودی و هالیوودی در برنامه ای مجازی به نام من به هند یاری می کنم شرکت کردند. در این برنامه که به صورت اینترنتی پخش شد شخصیت هایی چون ویل اسمیت، زویا اختر، کاران جوهر، ای آر رحمان و اکشی کومار شرکت کردند. در سرانجام، برگزار نمایندگان این برنامه توانستند بیش از 7 میلیون دلار یاری اقتصادی برای نیازمندان هندی در طول قرنطینه جمع آوری نمایند.

اما صنعت سینمای هند به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است و فراوری فیلم در این به دلیل قرنطینه سراسری متوقف شده است.

رکود در صنعت فیلم هند به معنی بیکاری ده ها هزار نفر است که در کنار پروژه های سینمایی درآمد کسب می نمایند.

هند سالانه بیش از یک هزار و 200 فیلم سینمایی فراوری می نماید. ،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1046

به "سلمان خان و شاهرخ خان ناجی فقرای هند در دوران کرونا" امتیاز دهید

2 کاربر به "سلمان خان و شاهرخ خان ناجی فقرای هند در دوران کرونا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلمان خان و شاهرخ خان ناجی فقرای هند در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید