سیمز 4 به سرانجام کار خود نزدیک می گردد؛ دو بسته الحاقی دیگر برای بازی عرضه خواهد شد

به گزارش مجله استخدام جدید، استودیوی مکسیس (Maxis) در جریان رویداد Behind the Sims Summit گفت که سیمز 4 در سال آینده دو بسته الحاقی تازه دریافت خواهد نمود. این سازنده بعلاوه تغییراتی را در مرحله زندگی نوزاد در سال 2023 اعمال خواهد نمود.

سیمز 4 به سرانجام کار خود نزدیک می گردد؛ دو بسته الحاقی دیگر برای بازی عرضه خواهد شد

مکسیس تصاویری را از این دو بسته در طول رویداد نشان داد. یکی از این تصاویر با پل گلدن گیت در پس زمینه کمی شبیه به سانفرانسیسکو است و بعلاوه تصاویری از لباس ها و چیدمان های اتاق تازه منتشر شده است . اگرچه استودیوی مکسیس به طور دقیق تعیین نکرد که دقیقا چه چیزی در این بسته های الحاقی وجود خواهد داشت اما به نظر می رسد که موارد قابل توجهی باشند زیرا بسته های الحاقی سیمز 4 مواردی مانند دانشگاه، سیستم معروفیت و یک تقویم فصلی را ارائه داده اند.

در این رویداد، در نمایشی هرچند کوتاه، نشان داده شد که یک آواتار نوزاد قبل از اینکه آواتار مادری برای بردن او بیاید، صدایی از خود در می آورد. این یک لحظه بسیار معمولی برای بیشتر خانواده ها محسوب می گردد، اما برای بسیاری از هواداران سیمز یک رویای بزرگ است که به حقیقت پیوسته است. همانطور که می دانید، سیم ها یا آواتارهای بازی هفت مرحله در زندگی خود دارند که شامل نوزاد، کودک نوپا، کودک، نوجوان، جوان، میانسال و پیر می گردد. نوزادان در سیمز 4، بر خلاف این شش مرحله دیگر زندگی، اساسا گریه می نمایند و می خوابند. بازیکن باید آن ها را سیر، تمیز و در تماس با سایر سیم های دوست داشتنی در خانه نگه دارد، اما آن ها هیچ عاملیت یا توانایی خاصی ندارند.

آن ها به یک گهواره وابسته هستند. اگر خودتان آن را برای نوزاد نخرید، خدمات اجتماعی یا بیمارستان یکی از آن ها را به سیم های شما ارائه می نمایند. او نمی تواند ناحیه گهواره را ترک کند. البته این تنها موردی نیست که به زندگی بچه ها اضافه شده است. بچه ها نوپا در سال 2017 به بازی اضافه شدند که عمق زیادی را در گیم پلی ایجاد کردند. بچه ها نوپا ویژگی ها و شخصیت های منحصر به فرد خود را دارند و والدین می توانند مهارت های خوبی را در زمانی که هنوز جوان هستند به آن ها بیاموزند.

بازی سیمز 4 هم اکنون به صورت رایگان در دسترس است و طبق گفته مکسیس، پشتیبانی از این بازی در آینده قابل توجه خواهد بود. دو بسته الحاقی تازه در سال آینده در تاریخی ناتعیین عرضه می شوند و تغییرات در عملکرد نوزادان نیز در اوایل سال 2023 اعمال خواهد شد.

احتمالا در ماه های آینده درباره به روزرسانی های تازه بازی اطلاعات بیشتری منتشر خواهند شد. در نهایت لازم به ذکر است که استودیوی مکسیس در حال ساخت نسخه ی بعدی سری با نام رمز Project Rene است.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2202

به "سیمز 4 به سرانجام کار خود نزدیک می گردد؛ دو بسته الحاقی دیگر برای بازی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمز 4 به سرانجام کار خود نزدیک می گردد؛ دو بسته الحاقی دیگر برای بازی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید